Chevrolet ar vrea să „importe” succesul din America în Europa, pentru a se situa între primele cinci companii constructoare de automobile care au forță de vânzări relevantă.
Urmând exemplul celor de la Opel, un alt brand al General Motors, fabricantul plănuiește o serie de schimbări ce vor marca o strategie de expansiune agresivă, bazată pe diversificarea ofertei, în funcție de oportunitățile reale din teritoriu.
Chevrolet anunță lansarea în vară a unui vehicul ce promite mai multă intimitate și simplitate.
Este versiunea în 3 uși a noului Aveo, destinată tinerilor, nu neapărat familiști, cu mai puține pretenții și care simt o atracție la fel de profundă și pentru versiunea în 5 uși. Nu vor exista diferențe estetice la interior și exterior sau de ordin tehnic.
Modelul compact va folosi două noi motorizări pe benzină de 1.2 litri și 1.4 litri ce generează 84, respectiv 101 cai putere.
Aveo, versiunea în 3 uși, va fi disponibilă începând cu luna iunie, în timp ce modelul cu 5 uși va fi comercializat din luna martie.
Versiunea în 3 uși va avea premiera la începutul lunii viitoare, în Elveția, cu ocazia celei de a 78-a ediții a Salonului Auto de la Geneva.