Chevrolet poate intra în bătălia pentru un loc de top în cel mai important segment auto din Europa. Deși clasa mașinilor de orașeste aprig disputată, brandul american este optimist în privința șanselor sale cu noul Aveo. Clienții vor aprecia calitatea materialelor utilizate în interior, designul tineresc, dar și prețul accesibil.
Modelul vine cu o gamă disponibilă o gamă de motorizări care include motoare pe benzină cu patru cilindri și motoare diesel, acestea încorporând cele mai recente tehnologii precum sincronizarea variabilă a supapelor, dublu sistem de distribuție variabilă continuă a camelor și sistemul de injecție de carburant common rail pentru unitățile diesel.
Gama motoarelor pe benzină este alcătuită din două versiuni de 1,2 litri (de 70 CP și de 86 CP), o unitate de 1,4 litri (100 CP) și una de 1,6 litri (115 CP). O noutate absolută la capitolul propulsie va fi apariția versiunilor diesel. Chevrolet pune în vânzare două modele diesel cu unități de 1,3 litri ce vor genera 75 CP și 95 CP.
Prima transmisie automată cu 6 trepte de viteză marca Chevrolet disponibilă pentru un autovehicul de mici dimensiuni este oferită pe majoritatea piețelor ca dotare opțională pentru Aveo 1.4 și 1.6.
Transmisiile manuale au 5 sau 6 trepte de viteză, în funcție de motorul ales.
Aveo a fost conceput să ofere o manevrabilitate antrenantă, o caracteristică datorată parțial structurii integrale a caroseriei rezistente (BFI), în cadrul căreia a fost obținută o rigiditate torsională înaltă.
Șasiul noului Aveo a fost adaptat cu finețe pentru a satisface gusturile europenilor printr-un raport între suspensie și manevrabilitate care combină confortul cu viteza de reacție.
Sistemul de servodirecție electronică (EPS), controlul electronic al stabilității (ESC) și frânele ABS sunt dotări standard.
Noul Aveo este mai lung și mai lat decât vechiul model, ceea ce îi asigură un interior spațios și un volum de încărcare care se numără printre cele mai competitive din clasa sa.