Chevrolet speră să devină un jucător important pe piața mașinilor mici din Europa. Cel puțin asta speră producătorul american de automobile prin lansarea noului Aveo. Radical schimbat, orientat spre linii sportive, echipat în premieră cu motor diesel și cutie cu 6 trepte, iată câteva repere ale noului model de clasă B care fără îndoială va atrage clienții mai tineri datorită aspectului sport hot-hatch.
Modelul vine cu o sumedenie de elemente noi, printre care și o transmisie cu 6 trepte.
Pentru noul Chevrolet Aveo este disponibilă o gamă de motorizări care include motoare pe benzină cu patru cilindri și motoare diesel, acestea încorporând cele mai recente tehnologii, precum sincronizarea variabilă a supapelor, dublu sistem de distribuție variabilă continuă a camelor și sistemul de injecție de carburant common rail pentru unitățile diesel.
Gama motoarelor pe benzină este alcătuită din două versiuni de 1,2 litri (de 70 CP și de 86 CP), o unitate de 1,4 litri (100 CP) și una de 1,6 litri (115 CP). Pentru prima dată, Aveo va fi disponibil cu două versiuni ale unui motor diesel de 1,3 litri (de 75 CP și 95 CP ) care beneficiază și de tehnologia Start/Stop.
Prima transmisie automată cu 6 trepte de viteză marca Chevrolet disponibilă pentru un autovehicul de mici dimensiuni va fi oferită pe majoritatea piețelor ca dotare opțională pentru Aveo 1.4 și 1.6. Transmisiile manuale au 5 sau 6 trepte de viteză, în funcție de motorul ales.
Noul Aveo este mai lung și mai lat decât modelul actual, ceea ce îi asigură un interior spațios și un volum de încărcare care se numără printre cele mai competitive din clasa sa. Poate că designul interior include mai multe surprize decât exteriorul, în special panoul de instrumente inspirat de motociclete care include un tahometru analog combinat cu un vitezometru digital și lămpi de avertizare.
Clienții Aveo vor aprecia calitatea materialelor utilizate în interior, numeroasele spații de depozitare din consola centrală, precum și modernul sistem audio cu port USB.
Șasiul noului Aveo a fost adaptat cu finețe pentru a satisface gusturile europenilor printr-un raport între suspensie și manevrabilitate care combină confortul cu viteza de reacție. Sistemul de servodirecție electronică (EPS), controlul electronic al stabilității (ESC) și frânele ABS sunt dotări standard.