Chevrolet revine în centrul atenției cu iconicul său supercar lansat în 1967. Lansarea oficială a iconicului Camaro a reaprins pasiunea pentru mașinile de performanță sau muscle-cars, cum le numesc americanii.
A cincea generație va sosi pentru prima oară și în Europa, o veste care nu poate decât să-i bucure pe fanii acestui model cu accente retro. Așa cum se știe, noua generație va dispune de două versiuni de caroserie coupe și cabrio.
Din păcate pentru decapotabila Camaro, lucrurile s-au complicat puțin. Inițial planul prevedea ca producția versiunii decapotabile să înceapă în decembrie 2009, însă acum s-a decis decalarea cu șase luni a operațiunilor de asamblare. Producția va demara abia la jumătatea anului 2010. Din nefericire, fanii acestui model vor avea de așteptat câteva luni bune până la debutul comercial al versiunii deschise, la o dată ce va fi anunțată ulterior.
Camaro Cabrio va intra pe piață mult mai târziu decât se prevăzuse anterior, cel mai probabil la jumătatea ultimului trimestru din 2010. Concernul General Motors, ce deține în portofoliu marca Chevrolet, nu a oferit explicații referitoare la amânarea lansării, cazul de față nefiind unul singular – în ultima perioadă în curtea americanilor problemele s-au ținut lanț și în cazul altor modele cabrio.
Cât privește mașina de serie, oficialii Chevrolet ne dau asigurări că va fi similară conceptului dezvelit anul trecut la Salonul Auto de la Detroit. Interesant este că la fel la și la coupe, Chevrolet Camaro Cabrio va avea trei niveluri de echipare: LS, LT și versiunea de vârf SS. Primele două vor avea în echipare motorul V6 de 3.6 litri ce generează 300 CP, în timp ce nivelul de echipare SS va dispune de un propulsor V8 de 6.2 litri ce dezvoltă 422 cai putere, cuplat la o transmisie manuală și unitatea V8 de 400 de cai putere, cu tehnologie AFM (Active Fuel Management), legată la o cutie automată. Nu este încă foarte clar dacă modelul cu plafon retractabil va dispune de un pavilion clasic realizat din material textil (soft-top) sau pavilion pe structură metalică (hard-top).