Chevrolet a lansat oficial în România noul Spark



Chevrolet Spark
Chevrolet Spark

Chevrolet introduce pe piața europeană primul model mini dezvoltat integral prin eforturi proprii. Denumit Spark acesta aduce o sumedenie de noutăți, la capitolul confort, siguranță, motoare, design, funcționalitate.
Practic vorbim de o mașină care nu mai are nimic în comun cu strămoșescul Matiz, model care își încetează existența. Noul Chevrolet Spark a debutat în această săptămână și pe piața românească, fiind oferit în trei versiuni de echipare, la un prețde pornire de 6.999 euro.
Din punct de vedere estetic, Spark este mai impozant, pasajele evazate ale roților conferind un aspect contemporan, în timp ce profilul, cu o nervură ce pornește din dreptul stopurilor, lasă impresia unui automobil sofisticat.
Are un aspect îndrăzneț și, fără îndoială, oferă mai mult lux decât unele modele concurente din segmentul mini. Cu o lungime totală de 3.640 mm și un ampatament generos, de 2.375 mm, Spark oferă un interior cu un spațiu remarcabil, pasagerii din spate având suficient spațiu pentru a călători în condiții confortabile.
Piesa de rezistență a habitaclului este panoul de instrumente în stilul celor existente în dotarea motocicletelor, în partea superioară a coloanei de direcție, care furnizează șoferului toate informațiile de care are nevoie într-o manieră compactă, ergonomică. Vitezometrul analog este susținut de un tahometru digital, la fel ca în cazul unei motociclete. Când farurile sunt aprinse, toate comenzile au o lumină de fundal de culoarea gheții cu nuanță albastră, o altă dovadă a îmbinării armonioase dintre plăcerea de a conduce și funcționalitatea care caracterizează noul Spark.
O surpriză plăcută o reprezintă dotările pe linie de siguranță, Spark fiind echipat cu airbaguri pentru șofer și pasagerul din față, airbaguri laterale și de tip cortină, ABS și ESP – programul electronic al stabilității. Nivelul de securitate oferit ocupanților mașinii este completat și de componente vitale, precum centurile pre-tensionate pentru scaunele față, în timp ce pasagerii aflați pe banchetă primesc centuri cu prindere în trei puncte.
În ceea ce privește filozofia designului interior, Spark se detașează prin simplul fapt că habitaclul este mai primitor, iar liniile curbe ale planșei de bord, amplasarea ergonomică a comenzilor și calitatea execuției te fac să uiți de vechiul Matiz. Spațiul interior generos se datorează în mare măsură structurii inteligente a autovehiculului.
„Suntem mândri de standardele ridicate atinse în materie de dotări și finisaje. Spark este echipat cu numeroase tehnologii de siguranță și, lucrul cel mai important, oferă o manevrabilitate exemplară și plăcere maximă în timpul călătoriei”, a afirmat inginerul șef Jack Keaton.
Versiunile de motorizare vor fi două unități de 1,0 și 1,2 litri care funcționează pe benzină. Propulsoarele au patru cilindri fiecare, două axe cu came și se evidențiază prin eficiența în consum și nivelul scăzut al emisiilor.
Noul Spark face parte dintr-o serie de automobile complet noi, cu destinație globală, dezvoltate pentru a putea corespunde necesităților actuale și bazate pe design expresiv, rafinament și valoare.



Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark
Chevrolet Spark