Chevrolet a vândut 4,76 de milioane de autovehicule în întreaga lume și a stabilit un record mondial în materie de vânzări, aducând vânzările globale ale General Motors la peste 9 milioane de unități, cu 7,6% mai mult decât în 2010. Chevrolet a vândut cel mai bine în Statele Unite, înregistrând 1.775.812 de unități vândute, cu peste 13% mai mult decât în 2010.
În China a avut vânzări record de 595.068 de unități, cu 9,5% mai mult comparativ cu anul precedent. Celelalte piețe în care a înregistrat creșteri semnificative față de anul precedent sunt: Vietnam (79%), Rusia (49%), Turcia (30%) și Germania (21%).
„Chevrolet a înregistrat o creștere impresionantă atât în țările dezvoltate, cât și în cele în curs de dezvoltare, datorită noii game variate de produse care satisface nevoile diferite ale cumpărătorilor din întreaga lume”, a declarat Dan Akerson, Președinte și Director Executiv al GM.
Chevrolet își face simțită prezența pe piața internațională prin comercializarea unor autovehicule precum Cruze, Aveo (Sonic) și Spark, Malibu, modelul complet nou de dimensiuni medii comercializat la nivel global, variantele crossover și camionetele precum Orlando, respectiv Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiții de trafic și pentru preferințele variate ale clienților din întreaga lume.
Sedanul compact Cruze este liderul mărcii în materie de vânzări globale cu peste 670.000 de unități vândute în 2011, fiind modelul cu cele mai multe autovehicule vândute în întreaga lume, numărul depășind 1,13 milioane de la lansarea sa din 2009. În 2011, Chevrolet a fost cea mai bine vândută marcă de autoturisme din Statele Unite, aceasta datorându-se în mare parte succesului înregistrat de modelul Cruze.
„Nu încape nici o îndoială în ceea ce privește faptul că portofoliul Chevrolet a reprezentat un catalizator pentru succesul nostru din întreaga lume”, a declarat Tim Lee, Președinte al GM International Operations. „Lansarea mărcii Chevrolet în Coreea de Sud, coroborată cu creșterea extraordinară a vânzărilor în China și în celelalte regiuni în care suntem prezenți, reprezintă o dovadă a faptului că Chevrolet devine prima opțiune pentru clienții din întreaga lume.”
Cele mai mari piețe ale companiei în 2011 au fost China și Statele Unite, acolo unde GM este lider de piață în ambele țări.