Chevrolet devine o marcă tot mai căutată în Europa, influența exercitată de brandul sub tutela GM depășind în intensitate mărcile japoneze. Pentru că Salonul Auto de la Paris este rampa de lansare perfectă pentru orice nouă creație destinată Europei, americanii vor veni cu nu mai puțin de patru premiere absolute la ediția din acest an. Dacă monovolumul Orlando este o noutate anticipată încă din primăvara acestui an, Cruze hatchback este surpriza care va încununa standul Chevrolet.
Proaspătul hatchback cu cinci uși este o altă dovadă privind intenția mărcii Chevrolet de a oferi mai multă valoare în schimbul prețului, în cadrul principalelor segmente auto.
Prin introducerea noului hatchback Cruze, clienții au dispoziție un stil alternativ de caroserie pe lângă sedanul tradițional, iar Chevrolet a stabilit noi standarde printr-un autovehicul care oferă o valoare de nivel mai înalt în comparație cu unii dintre concurenții săi cu mai multă experiență în acest segment.
Chevrolet este acum un jucător serios și de top în Europa
Conform spuselor lui Wayne Brannon, președintele și directorul general al Chevrolet Europe, potențialul de a satisface cerințele mai multor clienți este semnificativ. „Cruze se dovedește a fi o reală poveste de succes. Vindem acest model în 70 de țări din toată lumea și, recent, acesta a depășit modelul Aveo, devenind cel mai bine vândut autoturism al mărcii la nivel mondial.
„Modelele hatchback joacă un rol critic pe numeroase piețe. Întregul segment compact din Europa constă în aproximativ 4,8 milioane de unități, care reprezintă peste un sfert din întreaga piață, iar modele hatchback reprezintă aproximativ 65% din acest volum. Prin urmare, așteptați-vă să observați o creștere a activității comerciale în anumite regiuni, ceea ce va transmite mesajul că Chevrolet este acum un jucător serios și de top în Europa.”
De la data lansării sale în primăvara anului 2009, sedanul Cruze a fost primit cu brațele deschise pe piețele din toată lumea, fiind considerat o schimbare de ritm pentru această marcă ai cărei clienți sunt atrași de stilul său coupe, de calitatea construcției, de cele 5 stele obținute la testul NCAP și de dinamismul conducerii.
Modelul Chevrolet Cruze este deosebit de bine adaptat la gusturile șoferilor europeni, un fapt susținut de succesul înregistrat de vânzările de pe numeroase piețe. Până în prezent, în 2010, Cruze este pe primul loc în topurile privind volumul de vânzare al modelelor sedan compacte pe numeroase piețe europene mari, inclusiv Danemarca, Germania, Elveția, Italia, Spania, Portugalia și Marea Britanie, unde depășește cifrele prevăzute pentru vânzări.
Stabilitate și rezistență
În afara Europei, creșterea vânzărilor modelului Cruze este la fel de evidentă. Doar în China, Chevrolet a vândut aproape 90.000 de modele Cruze de la începutul anului, iar sedanul se vinde bine în Rusia, în regiuni din America de Sud și din India precum și pe alte piețe emergente.
Datorită liniei fluide și atrăgătoare a acoperișului, caracteristică pentru un coupe, și consolelor scurte atât în față cât și în spate, noul model Cruze hatchback are aceeași „postură” dinamică ca și sedanul, putând fi recunoscut imediat. Caroseria acestuia va oferi aceleași reacții rapide pe șosea, fiind construită cu ajutorul noului sistem de șasiu integral (BFI), completat printr-o reglare de ultimă generație a componentelor șasiului. Utilizarea sistemului BFI are drept rezultat niveluri înalte de stabilitate și rezistență.
Capacitatea de încărcare a modelului Cruze hatchback este de aproape 400 de litri și acesta va fi disponibil cu o banchetă spate rabatabilă fracționat 60/40.
Noul Chevrolet Cruze hatchback cu cinci uși va fi pus în vânzare în toată Europa la mijlocul anului 2011, iar prețurile vor fi anunțate aproape de data lansării.