„Chestia pădurii”



„Chestia pădurii”
„Chestia pădurii”

„Chestia pădurii”
Bucovinenii mai au o durere mare, care îi agită foarte mult. Aceasta este veșnica chestiune a pădurilor fondului religionar. În adevăr, este destul de stranie situațiunea ca țăranii din țara imenselor păduri să nu aibă lemne de construcție și de foc, decât cu cheltuieli aproape insuportabile. Ei au mare încredere că actualul guvern le va îmbunătăți soarta și își pun toată nădejdea în bunăvoința conducătorilor noștri. Situația din județul Suceava oglindește în mod desăvârșit situația din toată Bucovina, ca o urmare firească a guvernărilor nefaste de până acum”.
„Cuvântul Țărănimii”, Anul VIII, August 1929.
„Vorbe sforăitoare și demagogie deșanțată”
Propaganda politică de la sate, numai pe ici pe colo, se mai face cu vorbe sforăitoare și demagogie deșanțată. Politicienii demni și conștienți își organizează partizanii la înțelegerea problemelor vitale ale neamului și mai ales la deprinderea simțului demnității și moralității civice. Hotărâți, naționaliștii înlocuiesc complet vorba – oricât de mângâietoare ar fi ea – prin aspre tabere de muncă. Așa s’au putut înălța și sfinți opere neisprăvite sau mult dorite de săteni; o troiță la Bosanci, un mormânt al eroilor la Luizii Humorului, o casă pentru invalizi la Băișești și o biserică la Gura Solcii”.
„Suceava”, Anul I, Nr. 32, August 1936.
“Exportul sucevean”
În primele 7 luni ale anului în curs, planul de export al regiunii noastre a fost depășit cu 5,4 la sută, valoric cu aproape 30 milioane lei. Comparativ cu aceeași perioadă din anul 1966, volumul produselor industriale și agro-alimentare sucevene, vîndute peste granițele țării, a crescut cu 12.000.000 lei”.
“Zori Noi”, Anul XXI, nr. 6108, Suceava, Vineri 4 august 1967.



Recomandări

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni
Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni