Centrele de Relații cu Clienții din Gura Humorului și Fălticeni vor fi desființate de la 1 decembrie. Conducerea E.ON Moldova Furnizare a explicat că măsura a fost luată „ca urmare a utilizării tot mai frecvente de către clienți a serviciilor oferite prin Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare.
Consumatorii E.ON Moldova Furnizare care doresc rezolvarea unor operațiuni specifice pot apela Call Center-ul companiei, de luni până vineri, între orele 7:00 și 21:00. Clienții pot efectua prin intermediul Call Center-ului, după cum a declarat Corneliu Zaiț, Departamentul de Relații Publice și Comunicare – E.ON România, o serie de operațiuni, printre care modificarea convenției de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondență, date de contact etc.); modificarea modalității de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de debitare directă; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale.
Call Center-ul companiei E.ON Romania poate fi apelat la unul dintre numerele de telefon 0801 000 939 – pentru apeluri din rețeaua Romtelecom din toată țara, tariful este local (intrajudețean);
0235 305 555 – pentru apeluri din orice rețea, tariful este cel al operatorului din rețeaua căruia se efectuează apelul.