– Conducerea magazinului se așteaptă la un flux foarte mare de clienți, în ciuda orei matinale de inaugurare a celui de al 14-lea hypermarket Selgros din România
– Timp de o săptămână de la deschidere, clienții magazinului vor primi premii de 2,45 miliarde de lei vechi, în cadrul tombolei „La Selgros ninge cu premii”
– Noul hypermarket își propune să atragă clienții prin gama foarte variată de produse, reprezentată prin 37.000 de articole, precum și prin ofertele de prețuri și prin serviciile oferite, sub motto-ul „Selgros – profitul tău zilnic!”
Cel mai mare hypermarket din Suceava își deschide astăzi porțile miilor de potențiali cumpărători, punându-le la dispoziție nu mai puțin de 37.000 de articole, o mulțime de promoții și o tombolă de miliarde de lei.
Cel de al 14-lea magazin din rețeaua Selgros România, inaugurat ieri, în prezența oficialităților sucevene, iar de astăzi, deschis tuturor, are 14.000 de metri pătrați, din care 10.000 de metri pătrați suprafața de vânzare și 4.000 de metri pătrați anexe administrative și de depozitare a mărfii. În plus, pe o suprafață de 7 hectare, au fost realizate diverse amenajări, precum parcări pentru clienți și spații verzi, aceasta fiind cel mai mare complex comercial din tot județul.
De altfel, conducerea Selgros afirmă cu tărie că aici pot fi găsite cele mai multe articole din toate hypermarketurile construite până acum la Suceava: “Prin cele 37.000 de articole pe care le punem la dispoziția clienților noștri, ne detașăm clar față de orice concurență. Nici un alt magazin nu oferă un număr atât de mare de articole, iar seturile noastre de promoții vor fi pe placul multora dintre ei”, a declarat Alexandru Vlad, directorul general al Selgros România.
Tocmai promoțiile care se oferă la inaugurarea magazinului vor atrage un număr mare de clienți, chiar de la deschidere. Cu toate că ora de inaugurare este una foarte matinală, 6 dimineața, conducerea Selgros se așteaptă ca numărul celor care vor fi prezenți acolo să fie destul de mare.
“La ora 6 fix vom deschide ușa primului client. Anticipăm un număr mare de persoane dornice să vină chiar la deschidere, de aceea ne-am luat toate măsurile de securitate. Este posibil ca cel puțin 2-3 zile, câtă vreme va fi o afluență foarte mare de potențiali clienți, să se creeze chiar ambuteiaje pe drumul european E85, dar sunt sigur că aceste probleme se vor rezolva în timp”, a adăugat Alexandru Vlad.
– Tombolă cu premii de miliarde pentru primii cumpărători
Un alt motiv pentru care mulți suceveni, și nu doar ei, se vor perinda pe la noul hypermarket deschis de puternica companie germană, care deține 70 de magazine de acest gen în Germania, Polonia și România, este tombola cu premii de 2,45 miliarde de lei vechi, care are loc în prima săptămână de la deschiderea Selgros.
Tombola „La Selgros ninge cu premii” este destinată tuturor celor care cumpără produse alimentare sau nealimentare din Selgros Suceava, în perioada 20-27 februarie, în funcție de valoarea de pe o singură factură (minim 500 lei, cu TVA). În funcție de valoarea cumpărăturilor de pe o factură, Selgros “pune la bătaie” 50 de bonuri valorice de câte 500 de lei, 300 de bonuri valorice de câte 300 de lei, 1000 de bonuri valorice de câte 100 de lei, marele premiu fiind de 30.000 lei (300 de milioane lei vechi), tragerea la sorți urmând a avea loc în data de 28 februarie.
– Noul hypermarket – inaugurat mai întâi de oficialitățile Sucevei
La inaugurarea oficială a noului magazin Selgros au fost prezenți ieri aproape toți șefii din administrația locală și județeană, precum și numeroși oameni de afaceri. Prezența celui de al treilea mare magazin din municipiul Suceava, care va fi un concurent al Metro și Kaufland, a fost salutată de primarul Sucevei, Ion Lungu, care a spus că pe lângă banii atrași la buget și locurile de muncă create, imaginea orașului este înfrumusețată de prezența acestor mari investitori, care creează un mediu concurențial favorabil sucevenilor.
Inaugurarea Selgros a fost întâmpinată cu bine și de prefectul Orest Onofrei, care a subliniat faptul că pe de o parte, prezența hypermaketului pe piața suceveană va însemna afaceri prospere pentru unii, dar și o concurență mult prea puternică pentru alții, dând exemplu chiar cazul său, când, odată cu deschiderea Metro, a trebuit să renunțe la afacerea sa, „Magazinul de pe colț”, care era situat în acea zonă.
Deschiderea celui de al 14-lea magazin Selgros la Suceava a însemnat oferirea a 350 de noi locuri de muncă, numărul angajaților companiei în România ajungând la aproape 5000 de persoane, după cum a declarat managerul Selgros pentru România, Edith Lenga-Balk.
Directorul complexului comercial Selgros Suceava, Florin Blogu, a explicat conceptul de „cash&carry”, adică comerț angro cu autoservire, prin care clientul își alege singur produsele, le achită și le transportă la locul afacerii sale ori pentru uz personal.
“Magazinul Selgros se distinge prin numărul mare de produse puse la dispoziție, prin tehnologia de ultimă oră și prin personalul competent, care poate oferi sfaturi profesioniste clienților – toate sub sloganul companiei – >”.
– Bazarul – “piața gri” a Sucevei – o concurență încă puternică
Prima piatră de încercare pentru noul hypermarket, pentru construirea căruia au fost necesare 15 milioane de euro (din care aproape 3 milioane pentru terenuri), va fi astăzi, când se va vedea câți oameni se vor înghesui să profite de promoțiile de la inaugurare. Anterior, atât deschiderea Metro cât și cea a Kaufland-ului au creat adevărate isterii în rândul populației, care s-a călcat în picioare pentru a fi printre primii clienți ai magazinelor.
Investiția de la Suceava este estimată a fi recuperată în aproximativ 8 ani, chiar și în condițiile în care deja există pe piață două hypermarketuri iar altele sunt pe cale de a fi amenajate, în vreme ce Bazarul – „piața gri” – cum a fost numit de către Alexandru Vlad, directorul general al Selgros România, este încă un concurent puternic, prin produsele sale, comercializate la prețuri relativ mici.






