O rețea de magazine a făcut o tradiție din realizarea unei reclame speciale pentru sărbătorile de iarnă, iar cea din acest an pare să fie cea mai emoționantă.
Reclama John Lewis, intitulată „Călătoria”, spune povestea a doi oameni de zăpadă îndrăgostiți, ce stau în curtea unei case după ce au fost realizați de doi copii, frate și soră, scrie dailymail.co.uk.
După ce copiii intră în casă, cei doi oameni de zăpadă rămân față în față, privindu-se.
Oamenii de zăpadă de 1,5 metri au fost realizați din poliuretan și a fost nevoie de patru modele: unul feminin și trei masculini, deoarece omul de zăpadă a avut diferite poziții. Nasul omului de zăpadă este un morcov, ochii sunt realizați din cărbuni, în timp ce partenera sa are nasul dintr-un păstrârnac, ochii din conuri de pin și gura din lână roșie.
A doua zi dimineață, fetița observă de la fereastra camerei sale că în curte se mai află doar omul de zăpadă feminin, care se uită cu tristețe la locul în care a stat partenerul ei.
Omul de zăpadă apare în mai multe cadre ale reclamei în diverse locuri, părând să se deplaseze. Astfel, acesta este surprins lângă o cutie poștală, în mijlocul unei turme de oi, lângă un râu înghețat, la baza unui munte de 3.000 de metri pe care reușește să îl escaladeze, pentru a vedea pe partea cealaltă luminile unui oraș. Omul de zăpadă ajunge în oraș și este surprins pe un pod, pe marginea unei șosele, dar și în fața unui magazin, unde afișează un zâmbet larg.
Omul de zăpadă este invizibil pentru adulți, dar este observat în fața magazinului de un copil. În următoarele imagini, omul de zăpadă apare din nou acasă, în curtea din care a plecat, privind-o bucuros și ținând-o de mână pe partenera sa, care poartă cu mândrie cadoul pentru care acesta plecase: o căciulă, un fular și o pereche de mănuși roșii.
Realizatorii reclamei spun că aceasta a costat 6 milioane de lire sterline (7,5 milioane de euro) și că este specială: „Niciodată nu intenționăm să facem oamenii să plângă, dar vrem să creem ceva cu adevărat special”, a declarat unul dintre producătorii filmului.