Un val de entuziasm a lovit iubitorii brandului Louis Vuitton din Marbella, Miami și Essex în serile trecute, după ce vestea lansării prezervativelor LV circula pe Twitter, scrie digg.com.
Confecționate cu inițialele brandului în relief, prezervativele ar costa 68 de dolari bucata, în ritm similar cu prețurile casei de modă franțuzești, informează Business Magazin. Luxul nu va putea însă ajunge la pasionații colecțiilor de acest fel, pentru că LV nu plănuiește să atace astfel de piețe. Cel puțin nu prea curând.
Creierul din spatele mișcării este arhitectul georgian Irakli Kiziria care a colaborat cu cei de la Design Provocation pentru a crea prezervativele, cu prilejul Zilei Mondiale a SIDA, din luna decembrie. Cu toate acestea, o imagine a apărut pe pagina publicației Huffington Post, vestea răspândindu-se rapid pe rețelele sociale.
Un purtător de cuvânt al Louis Vuitton a refuzat să comenteze situația, însă dacă vreodată gențile de lux nu vor mai avea același succes, LV ar putea da lovitura cu noul produs.