Câte un euro, donat pentru educația copiilor la fiecare jucărie de pluș vândută



Ikea România desfășoară, pentru al treilea an la rând, campania „Jucăriilor de Pluș”, donând câte un euro pentru educația copiilor prin programele susținute de UNICEF și Salvați Copiii pentru fiecare jucărie vândută până pe 29 decembrie, informează un comunicat.
Magazinul Ikea din București se alătură pentru al treilea an consecutiv campaniei internaționale anuale a „Jucăriilor de Pluș”, prin care organizațiile Salvați Copiii și UNICEF sunt sprijinite să ofere acces la educație copiilor din România și din toată lumea. Iarna trecută campania din România a dus la strângerea a 56.405 euro.
În lume, campania „Jucăriilor de Pluș” se desfășoară din 2003. De atunci și până în prezent, au fost donați 47,5 milioane de euro, bani care au ajutat opt milioane de copii, din aproape 40 de țări. De exemplu, în toamna aceasta, 1,8 milioane de euro au fost donați proiectului „Șanse egale pentru toți copiii, într-o societate fără discriminare”, desfășurat de Salvați Copiii România, prin care se va asigura acces la educație pentru copiii de etnie romă, prin înființarea a 30 de grădinițe estivale, iar 9.000 de copiii cu dificultăți psiho-emoționale, precum și familiile acestora vor beneficia de programe de sprijin și servicii gratuite de consiliere.
Fondurile donate către Salvați Copiii vor ajuta la dezvoltarea proiectelor de educație pentru copiii marginalizați, pentru cei din minoritățile etnice și pentru cei cu dizabilități și nevoi speciale din România, Cambodgia, Vietnam, Bangladesh, Indonezia, Myanmar, Fillipie și Lituania.
Fondurile donate către UNICEF vor susține inițiativa „Școli pentru Africa”, prin care se va asigura o educație de calitate pentru copiii din Burkina Faso, Etiopia, Madagscar, Mai, Mozambic, Niger, Africa de Sud și Malawi.