Volumul „Dumnezeu explicat într-o cursă de taxi”, de Paul Arden, prezentat ca fiind „a doua cea mai bine vândută carte din lume despre Dumnezeu”, a apărut recent la editura Art.
Potrivit editurii Art, cartea este, de fapt, rezultatul unei priviri lucide asupra naturii credințelor religioase, care creează o serie de episoade foarte puternice vizual.
„De când există omenirea, nici un subiect de pe fața pământului nu a stârnit mai mult mintea umană decât Dumnezeu – și, cu toate acestea, nu suntem mai luminați. Această cărticică ne spune cum stau lucrurile, o dată pentru totdeauna”, se spune în prezentarea volumului.
Cartea cuprinde și ilustrații semnate de Mark Buckingham.
Paul Arden (1940-2008) a fost un autor britanic recunoscut pentru revoluția produsă în rândul cărților motivaționale și de publicitate. De altfel, Arden a lucrat timp de 14 ani ca director de creație la agenția de publicitate Saatchi & Saatchi, unde a realizat campanii pentru clienți precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota.
În afară de „Gândește fix pe dos!”, publicată inițial în 2005, Arden a mai scris „It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want To Be” și „God Explained in a Taxi Ride”.