Mentenanță

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie – 1 august



Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august
Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august

Începând de vineri, 29 iulie, ora 12:00, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor de relații cu clienții.
Canalele de comunicare directă cu clienții: Call Center, E.ON Chat și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline sunt inaccesibile în acest interval de timp și, astfel, operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi etc. vor fi afectate.
Reprezentanții E.ON Energie România au transmis că pe durata lucrărilor de mentenanță, accesarea contului E.ON Myline va fi indisponibilă; alte servicii online vor funcționa cu intermitențe sau nu vor fi accesibile, de ex. eon.ro/contact; serviciul Call Center este nefuncțional; magazinele E.ON vor fi închise publicului; echipa de consultanți de pe E.ON Chat va fi indisponibilă; facturile emise nu vor putea fi transmise; se pot face plăți ale facturilor, dar acestea vor fi procesate ulterior; linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232.421.999 (doar de către clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.ON Life și E.ON Cool, precum și servicii de furnizare gaze naturale/energie electrică care au și componentă de asistență tehnică pentru a semnala defecțiuni la instalația electrică/de încălzire și la centrala termică).
„Ne cerem scuze clienților pentru această situație și îi asigurăm de faptul că depunem toate eforturile pentru ca serviciile să devină funcționale cât mai repede posibil, acestea fiind programate să fie reluate din 2 august”, au completat reprezentanții E.ON.



Recomandări

Investiție de 88,5 milioane de lei în extinderea contorizării inteligente și modernizarea rețelelor electrice în municipiul Suceava

Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava
Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava

Investiție de 88,5 milioane de lei în extinderea contorizării inteligente și modernizarea rețelelor electrice în municipiul Suceava

Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava
Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava

Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”

Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”
Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”

Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”

Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”
Echipe ale Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, calificate în finala competiției studențești „E.ON Energy Challenge”