Începând din acest an, Nestlé lansează și în România campania Pink Ribbon, care unește femeile din întreaga lume în lupta împotriva cancerului la sân. Noua campanie, al cărui ambasador este brandul Nestlé Fitness, dorește să popularizeze și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor, promovând totodată sănătatea și bunăstarea în toate aspectele vieții acestora și celebrând toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân, în cei cinci ani care au trecut de la lansarea la nivel mondial a campaniei.
Astfel, în octombrie, luna de Promovare a Luptei Împotriva Cancerului la Sân, Nestlé Fitness va iniția pe rețelele de socializare campania #CheckYourSelfie, cu scopul de a aduce în prim-plan importanța autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să își facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea și prevenirea cancerului la sân. După ce au efectuat o examinare a sânilor, femeile sunt încurajate să posteze o fotografie cu ele însoțită de hashtag-ul #CheckYourSelfie, pentru a inspira alte femei să facă la fel.
“Campania #CheckYourSelfie are scopul de a celebra toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân prin încurajarea acestora să se autoexamineze în mod frecvent. Așteptăm, așadar, să postați selfie-urile voastre pe Facebook, însoțite de hashtag-ul #CheckYourSelfie! De asemenea, încurajăm femeile din România să ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la sân și să participe la cros-ul organizat în parteneriat cu Asociația Casiopeea, pe 28 septembrie, în Parcul Tineretului. Sperăm să fim cât mai multe cele care ne alăturăm acestei cauze, ajutând astfel la protejarea sănătății femeilor din întreaga lume”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.
Cea mai frecventă formă de cancer de care suferă femeile
Cancerul la sân este cea mai frecventă formă de cancer de care suferă femeile, atât în țările dezvoltate, cât și în țările aflate în curs de dezvoltare, iar depistarea timpurie joacă un rol cheie în controlarea rezultatului cancerului la sân și a supraviețuiri.
„Examinarea proprie a sânilor este crucială pentru depistarea din timp și realizarea unui tratament precoce. 40% dintre diagnosticele de cancer la sân sunt detectate de către femeile care simt un nodul, așadar realizarea periodică a unei autoexaminări este foarte importantă. Nu trebuie să uităm și de celelalte metode de depistare (examinarea efectuată de medic, mamografia, ecografia mamară), dar nici de metodele cele mai bune de prevenție: dieta sănătoasă și mișcarea. Ne bucurăm că împreună cu Nestlé Fitness vom contribui la prevenirea cancerului la sân și vom ajuta cât mai multe femei care luptă cu această afecțiune”, a declarat Dr. Marina Oțelea președintele Asociației Casiopeea.
Cât de des oamenii aruncă o privire admirativă către bustul femeilor?
În cadrul campaniei Pink Ribbon, Nestlé Fitness lansează și o aplicație prin care oricine poate dărui virtual unei femei dragi o fundiță roz – simbolul luptei împotriva cancerului la sân, îndemnând-o să își facă un control periodic al sânilor.
Campania va fi lansată oficial în luna octombrie , iar Nestlé Fitness vă mai pregătește o surpriză, o înregistrare video realizată în premieră mondială cu Bra Cam, o cameră ascunsă în bustiera unei voluntare care a documentat cât de des oamenii aruncă o privire admirativă către bustul femeilor. Prin această activare inedită se dorește încurajarea examinării proprii a sânilor.
Mai multe informații despre campania Pink Ribbon- Nestlé FITNESS vor fi disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness și pagina de brand www.nestle-fitness.ro.