„Calea ferată Hatna – Câmpulung”
„Calea ferată locală Hatna – Câmpulung este gata și se dice că circulațiunea pe această linie va începe cu 1 Februarie a.c. Am dori ca la ocuparea posturilor de amploiați pe la deosebitele gări, precum și la ocuparea posturilor de cantonieri, păzitori, conductori, etc. să se ia în considerare în primă linie români, căci această cale ferată trece numai prin districte românesci și vor fi foarte mari incoveniente dacă împiegații căii ferate nu vor fi români, sau nu vor sci românește. Nu putem trece cu vederea numirea curioasă a stațiunilor. Stațiunea Câmpulung figurează pe edificiul gărei sub numele Kimpolung. Atâta ar fi putut depune Domnii acționarii români, ca să nu se schimonosească atât de urît numele localităților românesci, ceea ce denotă o lipsă totală de interes. Frontispiciul gărei încă nu are inscripțiune. Se poate deci îndrepta răul, punându-se măcar numele românesc Câmpulung. Mai caraghioasă este inscripțiunea unei stațiuni între Frasin și Vama. Localitatea se numește Molidul sau Molid. Înțelepții căii ferate însă au scris pe edificiul gărei Molit. Această expresie nici în nemțesce, nici în românesce n’are nici un sens și denotă totală ignoranță”.
„Revista Politică”, Anul III, nr. 1, Suceava, Ianuarie 1888.
„Comuna Vama”
„Cetățenii din Vama se mîndresc cu importante realizări înfăptuite în anii puterii populare. Iată, bunăoară, că numai în ultimii ani, din comuna Vama s-au ridicat 64 de intelectuali, medici, ingineri, profesori și învățători, deși până în 1948 în această comună existau 587 de analfabeți. Azi, în comuna Vama, funcționează 3 cinematografe, o bibliotecă comunală și una sătească și 39 de cercuri de citit. În comună există un dispensar, casă de naștere, staționar pentru copii, un dispensar de întreprindere, cabinet stomatologic, puncte sanitare și farmaceutice, precum și un sanatoriu pentru copii”.
„Zori Noi”, Anul XVII, nr. 4707, Suceava, Sâmbătă 26 ianuarie 1963.