Cafeaua antirid, lansată pe piața asiatică



Cafeaua antirid, îmbogățită cu colagen, a fost lansată în Singapore și Japonia de un mare producător în domeniu, care afirmă că băutura are capacitatea nu numai de a limpezi mintea dimineața, ci și de a netezi tenul, informează express.co.uk.
Nescafe a început să vândă o versiune de cafea ce se adresează în special femeilor, ce conține un ingredient specific produselor cosmetice antirid – colagenul.
Producătorul afirmă că imperfecțiunile tenului provocate de înaintarea în vârstă pot fi eliminate foarte simplu consumând acest tip de cafea, ce ar putea înlocui cremele și loțiunile antirid.
Dozele conțin cafea, lapte degresat și câte 200 de miligrame de colagen – o proteină care se găsește în mod natural în organism.
Produsul, ale cărui beneficii rezultate din amestecarea cafelei cu colagenul nu sunt cunoscute în mod clar, face parte din așa numitele „cosmetice nutritive” – alimente și băuturi promovate ca noi produse prin accentuarea efectelor pozitive asupra părului, ochilor, pielii sau aspectului general.
David Jago, director în cadrul companiei de analiză de piață Mintel, a explicat: „Colagenul este doar unul dintre ingredientele populare utilizate pentru a oferi unui produs destinat îngrijirii pielii/ frumuseții o imagine mai bună, iar acesta se găsește din ce în ce mai mult nu numai în produse cosmetice, ci și în alimente și băuturi, inclusiv cafea”.
Unii experți se întreabă cum este posibil ca acest colagen lichid să ridice nivelul hormonului în piele. Ei sunt de părere că acesta este descompus în sistemul digestiv și apoi eliminat din organism.
Compania Nestle, care include Nescafe, nu are planuri imediate de a lansa cafeaua cu colagen și pe alte piețe.
Clienții din Japonia și Singapore sunt deja fani ai alimentelor și băuturilor care contribuie și la îngrijirea frumuseții. Jago este de părere că și consumatorii din Europa vor urma acest trend, odată ce branduri importante vor lansa pe piață „cosmetice nutritive”.