Cadillac BLS



Cadillac BLS
Cadillac BLS

Cadillac vrea ca 2008 să fie un moment de referință în istoria sa. Va fi anul în care fabricantul american va declanșa ofensiva în segmentul premium pe două terenuri virgine. Europa și China sunt destinațiile care urmează a fi cucerite de brandul de lux al General Motors, numărul clienților vizați fiind estimat la aproape o jumătate de milion. „Armele” sunt limuzinele CTS, STS, SRX și Escalade pentru piața chineză, în timp ce pe bătrânul continent vor debarca BLS Wagon, CTS și XLR, la care se adaugă sedanul BLS, comercializat începând de anul trecut.
Cadillac a făcut pregătiri ceva mai speciale pentru a-i cuceri pe europeni, producătorul renunțând la motoarele de mare litraj pe benzină în favoarea unităților diesel, foarte populare la ora actuală.
Gama de motorizări este formată din cinci propulsoare, din care două sunt diesel de 150 și 180 de cai putere.
Prețul de bază de peste 33.000 de euro al luxosului BLS Wagon se plaseză sub cel al rivalilor Audi A4 Avant, BMW Seria 3 Touring și Mercedes C-Klasse Estate.