Burda achiziționează Sanoma Hearst în România



Burda International GmbH a anunțat, miercuri, că achiziționează toate activitățile Sanoma Hearst în România, precizând că în urma acestei tranzacții va rezulta un trust media cu peste 35 de titluri și mai mult de 40 de servicii media online.
„Am moștenit branduri puternice și trainice în România. Vom crea o companie media modernă, care va fi bine poziționată în exploatarea tuturor oportunităților de pe piața de publicații și media online în România, în anii ce vor urma”, a declarat Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International, într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Conform sursei citate, Burda devine unul dintre cei mai importanți publisheri de reviste, ajungând la peste o treime din publicul țintă feminin din zonele urbane din România.
Actualul portofoliu al Burda România, cu branduri precum Practic în bucătărie, Casa Lux, Ioana și Grădina mea de vis, va fi completat cu titluri cum ar fi Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor și Sport și National Geographic.
Tranzacția a fost notificată Consiliului Concurenței și va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare, se mai spune în comunicat.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
Burda International GmbH este activă pe 17 piețe, publică în prezent peste 230 de reviste și oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher important în Europa Centrală și de Est, care s-a extins și pe piețele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.