Buick este nume care pentru mulți nu spune mare lucru. În afara Europei,
brandul american este apreciat în special pentru raportul preț-calitate ce oferă mai mult decât satisfacție clienților săi. Dar Buick a decis să iasă din granițele teritoriilor americane, iar pentru a se face cunoscut lumii a dat naștere unui prototip ce întruchipează mașina globală ideală.
Riviera este numele spectaculosului concept care va încântă audiența la ediția din acest an a Salonului Auto de la Detroit, desfășurat între 19 și 27 ianuarie.
„Noul automobil este un concept stilat cu trăsături puternice și un aspect exterior schimbat radical care marchează linia de design a viitoarelor modele din gamă” afirmă Ed Welburn, vice-președintele departamentului de creație stilistică.
Primii pași spre mondializare nu vor fi făcuți de Riviera, model care depășește cu mult criteriile de imagine ale mărcii Buick, deoarece americanii nu au nici o intenție de a-l aduce în producția de serie. Oficiali din cadrul companiei spun că, doar detaliile acestui concept vor putea fi regăsite pe alte modele pregătite pentru anii ce vin.
Oricum Riviera este încântătoare, o apariție unică în peisajul auto. Creat în atelierele General Motors din Shanghai, prototipul este o limuzină de 2+2 locuri, menită să aducă mai mult confort și relaxare decât performanță.