Bugatti mai catolic decât Papa sau exclusivismul încă nu a ajuns la cote paroxistice?
Aceasta este întrebarea care îți vine în minte atunci când afli că un model de 1 milion de euro pare a fi, deja, demodat pentru clientela cu bani.
Miliardarii petroliști nu vin la Geneva pentru „mărunțișuri”, dar au măcar un singur motiv să o facă, Veyron Hermes. Este cel mai scump model sportiv fabricat din 1956 încoace de faimosul producător alsacian de automobile.
Nu îndrăznim să ne imaginăm că bolidul Veyron, sub capota căruia trag peste o mie de cai putere de rasă capabili să lase urme adânci pe asfalt, este o mașină căreia îi lipsește luxul, individualitatea, strălucirea și imaginea exclusivistă și forța la propriu a unui model care face toți banii. Se pare că situația nu este chiar așa, specialiștii de la Hermes arătând că există încă diverse posibilități de a împinge luxul spre noi frontiere. Colaborarea dintre cele două branduri franceze datează încă din perioada anilor 1920, când Ettore Bugatti a comandat un set de valize de lux pentru primul său model de top, Bugatti Royale. De atunci, Bugatti și Hermes au legat o prietenie sfântă, care continuă și azi să dea roade.
Versiunea superlux Veyron Hermes este o capodoperă rezultată dintr-un parteneriat entuziast și promițător între doi fabricanți pasionați de aceleași lucru: stilul distinctiv.
Cel mai puternic vehicul coupe sport din lume a devenit acum o combinație rară între tehnologia rafinată și luxul orbitor. Interiorul și exteriorul a fost tratat cu tot ce este mai bun pe lume de la materiale și finisaje până la detaliul cusăturilor.
Hermes și-a lăsat amprenta pe jantele din aluminiu lustruit și pe prizele de aer.
Veyron, modelul cu un propulsor în „W” cu 16 cilindri dezvoltă 1001 cai putere și un cuplu maxim de 1250 Nm, rivalizează acum cu modele de elită din clasa superlux.
Echipat cu tracțiune integrală permanentă bolidul accelerează fulgerător de la 0-100 km/h în numai 2.5 secunde! Capabil să ajungă la viteza de top de 407 km/h excepționalul Bugatti Veyron Hermes are și un preț pe măsură, 1,55 milioane de euro (fără taxe).
Modelul exclusivist va fi comercializat spre sfârșitul acestui an.