Promoție

BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari



Cei mai fideli seniori suceveni, premiați de reprezentanții BRD
Cei mai fideli seniori suceveni, premiați de reprezentanții BRD

BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari. Banca le oferă pensionarilor care aleg să-și încaseze pensia într-un cont deschis la BRD comisioane 0 pentru o perioadă de un an de zile și dobânzi preferențiale la depozite și credite. Până la sfârșitul lunii noiembrie 2016, promoția BRD senior le oferă pensionarilor și șansa de a câștiga, prin două trageri la sorți, la nivel național, unul dintre cele 60 de premii în bani oferite de bancă, 10 premii a câte 5.000 de lei sau 50 de premii a câte 1.000 de lei. Pentru a intra la tragerea la sorți, pensionarii trebuie să facă cel puțin două operațiuni cu cardul BRD, operațiuni comerciale, adică să-și achite cumpărăturile cu cardul. Tragerile la sorți se vor face după încheierea campaniei, pe 30 noiembrie 2016.
Oferte speciale pentru seniori
În cadrul unei conferințe de presă organizate marți, 11 octombrie, la sediul BRD din strada Ștefan cel Mare Nr. 35 Suceava, la care au fost invitați și câțiva seniori ai băncii, Monica Vornicu, director grup retail Suceava al BRD – Groupe Societe Generale, a declarat: „Suntem astăzi în fața dumneavoastră, pentru că ne place, an de an, să-i sărbătorim, la ceas de toamnă, pe clienții noștri pe care îi considerăm întotdeauna clienți de suflet, pentru că sunteți printre clienții cei mai fideli ai băncilor și ne mândrim că suntem banca iubită și apreciată de mulți pensionari din județul Suceava. Vrem să sărbătorim pensionarii noștri și lansăm un produs nou, în cadrul Campaniei seniori, pe care l-am numit «Un zâmbet odată cu toamna». Dăm startul unei campanii pe care o adresăm unei categorii speciale, seniorii, pentru că vârsta nu trebuie să fie niciodată un criteriu pentru a lăsa deoparte o categorie de oameni, ci din contră. Trebuie să ne arătăm disponibilitatea, venind în întâmpinarea dumneavoastră cu produse destinate nevoilor dumneavoastră. Pensionarii care aleg să-și încaseze pensia într-un cont deschis la BRD vor putea beneficia de această campanie, valabilă până pe 30 noiembrie 2016”. Monica Vornicu a completat că în promoție sunt incluse o gamă mai largă de produse și servicii dedicate, „clienții beneficiind de comisioane 0 la încasarea lunară a pensiei, deschiderea și administrarea contului curent în lei, deschiderea și administrarea contului de economii în lei, emiterea, reînnoirea și administrarea cardului Maestro, retragerea de numerar de la ATM-urile și POS-urile BRD, interogarea soldului la ATM-urile BRD, două alerte de tip SMS, gratuite/lună la creditarea contului curent cu sume de peste 500 de lei, plata facturilor prin ATM-urile sau canalele la distanță sau plățile către alți clienți BRD, tot prin intermediul canalelor bancare la distanță”. Clienții beneficiază, de asemenea, de dobânzi preferențiale atât la creditele de nevoi personale, cât și la depozitele în lei și conturile de economii în lei deschise la BRD. Pentru depozitele la termen în moneda națională seniorii beneficiază de dobânzi speciale, mai mari cu 0.10% decât dobânda standard. De asemenea, contul de economii Autocont în lei beneficiază de un bonus de 0.15% față de dobânda standard. Creditele de nevoi personale Expresso sunt oferite cu reducere de 10% la dobânda fixă pentru împrumuturile de până la 68.000 de lei.
Cei mai fideli seniori suceveni, premiați
La conferința de presă organizată ieri au fost prezenți și Adrian Jantea, director regional executiv BRD – Groupe Societe Generale SA – Regiunea Piatra Neamț și Adrian Sorocaniuc, director grup BRD – Groupe Societe Generale SA – Regiunea Piatra Neamț – Grup Suceava. Adrian Jantea le-a mulțumit pensionarilor că sunt clienții BRD și a spus că fidelitatea unora dintre ei va fi răsplătită cu câte un card cadou, pentru că, în timpul acestei promoții, lansate în toate zonele țării, BRD își premiază cei mai fideli clienți seniori. La Suceava, ieri, au fost premiați cu un card cadou încărcat cu suma de 400 de lei și câte o umbrelă câțiva pensionari, printre care Maria Pasăre, clientă BRD din 2007, Ilie Papuc, client BRD din 2004, Dumitru Zverchea, client BRD din 2009, Ioan Tocar, client al băncii din 2005. Monica Vornicu le-a adresat și ea un cuvânt de mulțumire seniorilor: „Dorim să le mulțumim în acest fel clienților noștri seniori, să îi recompensăm pentru că ne-au ales și, mai ales, să îi asigurăm că vom face tot posibilul să le oferim mereu servicii bune”.


BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
BRD a lansat o campanie atractivă pentru pensionari
Cei mai fideli seniori suceveni, premiați de reprezentanții BRD
Cei mai fideli seniori suceveni, premiați de reprezentanții BRD


Recomandări

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa
ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa