Cupa Mondială - Grupa G

Brazilia s-a calificat în optimi, după ce a învins Coasta de Fildeș



Kaka a cedat provocării africanilor
Kaka a cedat provocării africanilor

Reprezentativa Braziliei s-a calificat în optimile de finală ale Cupei Mondiale din Africa de Sud, după ce a învins, duminică, la Johannesburg, scor 3-1 (1-0), selecționata Coastei de Fildeș, în primul meci al etapei a doua din grupa G.
Pentru sud-americani au marcat Luis Fabiano ’25, ’50 și Elano ’62, iar pentru africani a punctat Drogba ’79.
Din minutul 88, brazilienii au jucat în inferioritate numerică, după eliminarea mijlocașului Kaka.
Potrivit FIFA, jucătorul meciului a fost atacantul brazilian Luis Fabiano.
Celălalt joc din etapa a doua a grupei G, Portugalia – Coreea de Nord, va avea loc luni, de la ora 14.30 (ora României), la Cape Town.
Selecționerul Braziliei, Carlos Dunga, a declarat, duminică, după victoria din meciul cu Coasta de Fildeș, scor 3-1, în urma căruia brazilienii s-au calificat în optimile de finală ale Cupei Mondiale, că eliminarea lui Kaka în această partidă nu a fost deloc justificată, informează AFP.
„A fost un meci foarte complicat, foarte fizic, cu multe faulturi. Pentru cei care iubesc fotbalul, vrem mereu să oferim un joc frumos, dar jocul frumos trebuie să fie și foarte controlat. Facem diferența între ceea ce este fotbal frumos și ceea ce este inacceptabil, iar când arbitrul nu sancționează în anumite situații nu este bine, iar acest lucru s-a petrecut astăzi. Eliminarea lui Kaka nu este deloc justificată. La primul cartonaș galben, el a fost faultat și tot el a fost sancționat. Deci cel care comite faultul nu primește cartonaș galben, iar cel care este faultat primește. Am jucat mai mult decât adversarii și am primit mai multe cartonașe galbene. Mă întreb ce este de făcut pentru a nu mai primi. Eu le cer mereu fotbaliștilor mei să aibă un joc dur, dar de calitate. Ei nu trebuie să comită faulturi și nici să se plângă. Trebuie să rămână mereu concentrați asupra jocului”, a spus Dunga.
Selecționerul echipei naționale a Coastei de Fildeș, Sven Goran Eriksson, a declarat, duminică, după înfrângerea din meciul cu reprezentativa Braziliei, că arbitrul Stephane Lannoy nu avea cum să vadă hențul comis de Luis Fabiano la golul doi, informează AFP.
„La 3-1 am crezut că putem reveni, dar din păcate nu am mai înscris. La cel de-al doilea gol marcat de Luis Fabiano am fost lipsiți de șansă, dar arbitrul nu avea cum să vadă că a fost henț. Acest gol nu a fost valabil, dar acum e prea târziu să facem ceva”, a spus Eriksson.
Clasamentul Grupei G: 1. Brazilia – 6 puncte (2 jocuri), 2. Portugalia – 1 punct (1 joc, golaveraj 0-0), 3. Coasta de Fildeș – 1 punct (2 jocuri, 1-3), 4. Coreea de Nord – 0 puncte (1 joc).



Recomandări