Actorul Brad Pitt a realizat un proiect special în colaborare cu revista americană de tehnologie Wired, pentru a-și promova noul film „Inglourious Basterds”, în regia lui Quentin Tarantino, oferind totodată și sfaturi despre Facebook sau Twitter, informează site-ul accesshollywood.com.
Deși alți actori, precum Channing Tatum sau Katherine Heigl au ales să apară pe copertele unor celebre reviste de modă pentru a-și promova noile proiecte cinematografice, actorul Brad Pitt a ales o abordare inedită, colaborând cu revista de tehnologie Wired.
Brad Pitt nu numai că apare pe coperta publicației, pentru care a acordat și un interviu, dar a participat și la partea editorială a numărului din luna august, oferind diferite sfaturi despre comportamentul utilizatorilor de pe site-uri de socializare precum Facebook sau Twitter, dar și despre bloguri.
„Cui îi pasa dacă soția ta din Warcraft este în realiate un tip, daca totul merge bine nu te lega de detalii”, scrie Pitt în Wired.
Actorul Brad Pitt are o relație de mai mulți ani cu Angelina Jolie. Angelina Jolie și Brad Pitt sunt considerați a fi unul dintre cele mai solide cupluri de la Hollywood, în ciuda faptului că nu sunt căsătoriți. Cei doi au în prezent șase copii, dintre care trei sunt adoptați – Maddox, în vârstă de șase ani, născut în Cambodgia, Pax, în vârstă de patru ani, născut în Vietnam, și Zahara, în vârstă de trei ani, născută în Etiopia. În afară de gemenii Knox Leon și Vivienne Marcheline, născuți pe 12 iulie, anul trecut, la Nisa, în Franța, Angelina Jolie și Brad Pitt mai au o fiică biologică, Shiloh, născută în Namibia, în 2006.