Borsec – pe primul loc în Top 50 cele mai puternice branduri românești



Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri românești, lansat, joi, de revista Biz împreună cu Unlock Market Research.
Pe locul al doilea în acest top s-a situat Poiana, brand urmat, în ordine, de Kandia – care a înregistrat cea mai mare creștere din top -, Gerovital, care, de asemenea, a afișat o creștere spectaculoasă a punctajului, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar – nou intrat în top – și Timișoreana – care este cel mai puternic brand de bere românesc.
Tot joi a fost lansat Topul 10 al celor mai puternice branduri de media românești, clasament condus de postul de televiziune Pro TV. Topul brandurilor de media este completat, în ordine, de Antena 1, Radio ZU, TVR, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul și Europa FM.
Aceasta este a doua ediție a brand.ro, clasament care urmărește identificarea celor mai puternice branduri românești.
Potrivit Adinei Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, compania care a realizat studiul, anul acesta, brandurile media au fost analizate separat deoarece ele propun un stil de viață diferit și sunt mai mult decât un produs.