Bogații, mai puțin dispuși să stea la coadă



Persoanele care sunt dispuse să cheltuiască mai mulți bani la cumpărături sunt mai puțin răbdătoare când vine vorba de a sta la la rând pentru achiziționarea produselor, excepție făcând cele proaspete, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani, informează dailymail.co.uk.
Sunt foarte puține persoane care au capacitatea de a sta la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mulți bani sunt chiar mai puțin răbdătoare. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aștepta la rând este corelată cu sensibilitatea la prețul produsului, ceea ce înseamnă cât de multă importanță acordă prețului produsului.
De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la prețuri – cei care au mai puțini bani de cheltuit – sunt mai dispuși să aștepte la rând chiar și atunci când acesta este într-o continuă creștere.
Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când așteaptă la rând la un magazin. Deși cumpărătorii mai puțini sensibili la costul produselor sunt mai puțin dispuși să aștepte la rând, aceștia se așază la coadă dacă este vorba să achiziționeze produse proaspete.
Oamenii de știință sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentații magazinelor pentru a-și îmbunătăți vânzările.
De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenție numărului de clienți care așteaptă la coadă și mai puțin vitezei cu care se avansează.