BMW privește cu optimism spre viitor și spune că ce a fost mai greu a trecut. Colții recesiunii încă se mai văd, însă veștile bune încep să se înmulțească, ceea ce nu poate fi decât benefic pentru sectorul premium. Potrivit unui oficial al companiei, X6 a devenit un ”simbol” al succesului global.
”Nu am reușit doar să creștem producția, ci și vânzările lui X6 pe fiecare piață de tradiție pentru BMW” explică purtătorul de cuvânt. ”X6 a mers cu motoarele turate în recesiune și este oarecum surprinzător cum alte modele poziționate mai jos ca prețîn gama noastră nu au putut ține pasul cu creșterea cererii pentru acest vehicul”.
Dealerii mărcii germane susțin că au găsit și un răspuns la acest „fenomen”. În primul rând fluctuațiile prețului la combustibili au scăzut în intensitate iar apetitul pentru credite a redevenit actualitate.
Tot dealerii mai spun că SUV-ul a atras în special clienții tradiționali care și-ar fi comandat înainte doar o versiune X5, dar și cumpărători noi orientați în special pe modele de clasă medie de la BMW. Cum X6 înglobează trei beneficii majore: confort de limuzină, performanțele unui vehicul 4×4 și șarmul tipic versiunilor coupe.
X6 oferă acum spațiu doar pentru cinci persoane, iar din punct de vedere estetic este asemănător cu X5, diferența majoră fiind partea din spate, unde umerii coboară puternic spre hayon. Interiorul luxos și bine organizat – una din specialitățile casei, nu surprinde cu nimic special față de ceea se poate observa în habitaclul unui BWM. Motorizările sunt puternice, dar mult mai eficiente în privința consumului de carburant.
Sunt oferite unitățile diesel twin-turbo de 3.0 litri de 245 CP și 306 CP la care se adaugă două unități pe benzină de V6 și V8 de 306 și 407 CP. BMW oferă și puternicul motor pe injecție directă de V8 de 555 CP aflat pe versiunea sport X6M.