BMW X5 M, vicleanul baron de asfalt



BMW X5 M
BMW X5 M

BMW pronunță doar o literă și totul se transformă. Cei care au condus măcar o dată în viață un model bavarez știu că rostirea semnului grafic „M” este ca și cum ai trece din apă în foc. Deținătorii de X5 care sunt nemulțumiți de acest SUV premium, deși e greu de crezut că există așa ceva, au posibilitatea firească de a se manifesta și mai agresiv la volan, alegând pachetul M Sport.
Cu toate că un model de talia lui X5 nu este nicidecum o mașină lipsită de calități dinamice și performanțe, întotdeauna BMW demonstrează că este loc de mai bine. Pe lângă o alură mult mai agresivă a mașinii și o atmosferă sport la interior, X5 M dispune de elemente aerodinamice pentru caroserie, jante de 19 sau 20 de inch, scaune sport ajustabile electric, volan sport și suspensii ranforsate. Pachetul special pregătit de divizia de tuning intitulată simplu „M” vine să întărească poziția BMW pe piața vehiculelor 4×4 de performanță. La interior se vor regăsi în mare parte aceleași modificări întâlnite la ultimul model M3 E70, însă partea tehnică dar și aerodinamică aduce o serie de noutăți importante. Motoarele au o curbă de răspuns îmbunătățită, prestații superioare, deși BMW oferă practic aceleași agregate de 3.0 litri pe benzină și diesel și 4.8LV8 pe benzină.
Sistemele de tracțiune integrală și direcție sunt mai mult decât niște simple evoluții ale precedentelor generații. Caroseria are un coeficient aerodinamic mult mai bun ca urmare a retușării părții față și spate (zona hayon).
Pentru a avea o imagine generală mai bună câteva componente ca spoilerul și pasajul exterior al aripilor față sunt vopsite în aceeași nuanță ca restul mașinii. Kit-ul noului BMW X5M E70 costă 4.000 de euro pentru versiunea de motorizare de 4800 cmc și 6.000 de euro pentru modelele echipate cu propulsorul de 3000 cmc.


BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M
BMW X5 M