BMW creează pentru o categorie de clienți unici, cu posibilități financiare mari, modele extrem de sigure capabile să protejeze fără probleme viețile ocupanților mașinii. Destinate demnitarilor ori oamenilor de afaceri și vedetelor, versiunile High Security reprezintă în primul rând o alegere sigură pentru liniștea personală. Este cea mai recentă generație de automobile capabile să protejeze și să ofere încredere totală pasagerilor. Subiectul discuției este Seria 7 High Security, o limuzină cu un blindaj special care respectă severele norme de securitate VR9. Sedanul poate fi livrat doar în două versiuni, 750Li și 760Li, ambele cu ampatament lărgit al ultimei generații Seria 7.
Acestea se bazează pe un concept dezvoltat și îmbunătățit de BMW timp de 30 de ani, oferind un nivel de securitate certificat la nivel mondial. Componente specifice ale șasiului au fost adaptate la masa ridicată a mașinii, astfel încât atât suspensiile cât și amortizoarele vin cu ranforsări suplimentare. Cabina beneficiază de un sistem de protecție avansat, bazat pe o structură din oțel special, care nu permite perforarea sau deformarea materialului.
Seria 7 High Security asigură un nivel de siguranță extrem de ridicat, ceea ce face ca modelul BMW să stabilească un nou standard de securitate pe segmentul automobilelor blindate. Portierele, pavilionul, ușa portbagajului și podeaua mașinii sunt securizate prin intermediul unor panouri din oțel. Geamurile, cu o grosime de 6 cm, oferă și ele un nivel de siguranță sporit, grație laminării cu policarbonat, printr-o metodă inovativă care implică așezarea inteligentă a mai multor straturi.
BMW susține că în acest mod habitaclul devine practic o celulă de maximă protecție în fața amenințărilor cu arme de foc și materiale explozive. 760Li High Security este propulsat de un motor V12, în timp ce 750Li High Security este animat de un motor V8 cu tehnologie, ambele fiind echipate cu sistemul TwinPower Turbo și injecție directă de combustibil. Din motive numai de ei știute, inginerii BMW au limitat viteza maximă la doar 210 km/h. Prima versiune dispune sub capotă de 544 cai putere la 5.250 rotații și o transmisie automată cu 8 trepte. În ciuda greutății suplimentare provenite de la blindaj, resursele motorului permit un demaraj excelent: de la 0 la 100 km/h fiind necesare doar 6,2 secunde.
Al doilea model se laudă cu o motorizare de 4,4 litri cu două turbine montate în spațiul dintre bancul cilindrilor și care dezvoltă 407 cai putere la 5.500 de rotații. Puterea agregatului este transmisă roților spate printr-o cutie automată cu 6 rapoarte. Chiar dacă este mai lentă în demaraj, de la 0 la 100 km/h în 7,9 secunde, versiunea de intrare BMW 750Li High Security rămâne o opțiune la fel de valabilă ca și vârful de gamă BMW 760Li High Security.