BMW căută să afle ce vrea consumatorul, actualul sau potențialul cumpărător de la fiecare model în parte. Deși e greu de crezut că ar exista proprietar de BMW decepționat de alegerea făcută, se pare că germanii s-au autosesizat, după ce au identificat o pătură de clienți ce nu sunt pe aceeași lungime de undă cu fabricantul german. Clienții Seriei 6 sau arătat contrariați de faptul că o mașină pentru care plătești între 72.000 și 92.000 de euro nu este îndeajuns de competitivă ca performanțe dinamice, în timp ce alții spun că automobilul este de un lux ireproșabil. Greu de mulțumit pe toată lumea, dar nu și imposibil. BMW a decis ca începând cu următoarea generație, programată să debuteze între 2010 și 2011, să fie disponibile două ediții distincte: sport și lux. Mai mult ca sigur, pentru a nu fragmenta grupa de consumatori fideli Seriei 6, BMW va păstra în gamă și puternicul M6, urmând ca varianta sport promisă să fie ceva mai cuminte. Cât despre versiunea de lux este de așteptat ca aceasta să fie peste ceea ce oferă în prezent gama Individual. Surse din cadrul companiei germane au mai furnizat și un detaliu important, noua generație Seria 6 va fi o versiune în două uși a conceptului CS prezentat anul trecut la Shanghai.