BMW se pregătește să facă loc unui model complet nou în gama sa. Dezvăluit în premieră mondială în ianuarie la Salonul Auto de la Detroit, noul Seria 6 Cabrio își va face debutul luna viitoare pe piața românească. Decapotabila premium poate fi deja comandată de clienții din țara noastră, având ca dotări o cutie de viteze automată cu opt trepte, direcție și display cu tehnologie flat screen la interior.
Sunt disponibile două versiuni de motorizare, ambele pe benzină: modelul 640i de 320 cai putere, prețde bază 89.342 euro cu TVA și modelul 650i de 407 cai putere, prețde pornire 103.664 euro cu TVA.
Lansarea oficială are loc pe 26 martie, moment în care decapotabila premium va fi disponibilă și la dealerii din țara noastră.
Noul Seria 6 Cabrio este un automobil de 2+2 locuri ce beneficiază de un plafon din pânză cu acționare electrică. Acesta este alcătuit din mai multe straturi speciale și a fost optimizat în ceea ce privește proprietățile acustice și rigiditatea structurii. Operația automată de deschidere și închidere a acoperișului este activată standard, prin utilizarea unui buton de pe consola centrală. Ambele operațiuni pot fi activate și în timpul deplasării, la viteze de până la 40 km/h.
Cabriolet este echipat standard cu Drive Dynamic Control, care permite conducătorilor să opteze pentru propriile reglaje ale suspensiei, în timp ce sistemul Adaptive Drive, disponibil ca opțiune, oferă amortizoare și bare stabilizatoare controlate electronic. Pe lângă servodirecția electromecanică, disponibilă standard, o altă particularitate unică în acest segment este sistemul opțional Integral Active Steering (Direcție Activă Integrală).
Interiorul oferă scaunele create individual pentru conducător, pasagerul din dreapta și cei din spate. Materialele de foarte bună calitate, culorile alese cu grijă și, din nou, suprafețele conturate cu atenție pentru detalii sunt combinate pentru a produce o ambianță definită prin lux, dinamism și funcționalitate elegantă.
Motorul cu opt cilindri, de 4,4 litri, de la noul BMW 650i Cabriolet dezvoltă o putere maximă de 407 CP pe un interval al turațiilor cuprins între 5.500 și 6.400 rpm. Acest motor efectuează sprintul de la 0 la 100 km/h în 5,0 secunde, iar electronica limitează viteza maximă la 250 km/h. Consumul mediu în ciclul de testare este de 10,7 litri per 100 kilometri – și nivelul emisiilor CO2 – 249 grame per kilometru.
Versiunea BMW 640i Cabriolet utilizează un motor V6 twin-turbo pe injecție directă cu gestiunea complet variabilă a supapelor Valvetronic. Toate acestea permit propulsorului de 3,0 litri să atingă un maximum de 320 CP. Motorul propulsează BMW 640i Cabriolet de la 0 la 100 km/h în 5,7 secunde și la o viteză maximă de 250 km/h.