BMW introduce luna aceasta ultima evoluție a compactei Seria 1. A doua generație a acestui model se pregătește pentru debutul pe piața din România în luna septembrie. Prețul de pornire anunțat este de 20.700 Euro fără TVA pentru versiunea 116i de 136 CP.
Prima generație BMW Seria 1 s-a dovedit un succes deosebit depășind deja 1 milion de unități vândute după numai cinci ani de la intrarea în fabricație. Noul model păstrează toate valorile care au impus BMW în segmentul compact și rămâne singurul model din această clasă cu tracțiune spate.
Caroseria îndrăzneață cu cinci uși, cu spate curbat prezintă un design sportiv unic, cu proporțiile elegante și suprafețele proeminente specifice BMW. Imaginea tânără și vioaie adaptată unui model din clasa compactă este completată de elementele de design care evidențiază maturitatea și statutul premium ale noului BMW Seria 1.
În premieră absolută pentru marcă, BMW Sport Line și BMW Urban Line furnizează posibilități suplimentare de personalizare prin utilizarea unor echipamente și a unor dotări exclusiviste de design interior și exterior. Aceste două opțiuni oferă două identități cu adevărat distincte noului model.
O altă o premieră importantă BMW – toate motoarele pe benzină și diesel din echiparea BMW Seria 1 dispun de noua tehnologie BMW TwinPower Turbo.
Nu în ultimul rând, menționăm apariția modului de condus ECO PRO, oferit standard. Acesta poate fi selectat prin sistemul Dynamic Driving Control (alături de modurile Sport și Confort) și setează o serie de componente ale automobilului pentru eficiență suplimentară: de la aerul condiționat sau încălzirea în scaune, până la răspunsul accelerației. Tracțiunea spate, unică în segmentul compact are un impact important asupra agilității, direcția de mare precizie nu este afectată de interferențele transmisiei. Confortul a fost semnificativ îmbunătățit și printr-o nouă tehnologie a suspensiei cu punte față cu brațe în cruce, cu dublă legătură și punte spate cu sistem multibraț.
Modificările de caroserie au contribuit la spațiul interior și confort. Caroseria este mai lungă cu 85 milimetri, ampatamentul mai lung cu 30 milimetri iar înălțimea rămâne neschimbată. În spate, spațiu pentru picioare mărit cu 21 milimetri; portbagajul extins de la 330 la 360 litri; Noul model vine cu o multitudine de compartimente de stocare, rafturi și suporturi de pahare în cockpit care îmbunătățesc experiența de utilizare zilnică.
Interiorul de calitate este marcat de un cockpit orientat spre conducător, materiale și finisaje remarcabile. Disponibil opțional, sistemul iDrive cu un display de înaltă rezoluție și designul flatscreen exclusiv BMW.
Versiuni:
BMW 118i: motor pe benzină, cu patru cilindri dispuși în linie, cu pachetul de tehnologie BMW TwinPower Turbo, care constă din turbocompresor cu elice dublă, High Precision Injection, VALVETRONIC și gestiune variabilă a supapelor Double-VANOS; putere: 170 CP la 4.800 rpm, cuplu maxim: 250 Nm pe un interval al turațiilor între 1.500 și 4.500 rpm, accelerație [0-100 km/h]: 7,4 secunde, viteză maximă: 225 km/h, consum de combustibil în ciclu mixt: 5,8 litri/100 kilometri.
BMW 116i: motor pe benzină, cu patru cilindri dispuși în linie, cu pachetul de tehnologie BMW TwinPower Turbo, care constă din turbocompresor cu elice dublă, High Precision Injection, și gestiune variabilă a supapelor Double-VANOS; putere: 136 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 220 Nm pe un interval al turațiilor între 1.350 și 4.300 rpm, accelerație [0-100 km/h]: 8,5 secunde, viteză maximă: 210 km/h, consum de combustibil în ciclu mixt: 5,5 litri/100 kilometri.
BMW 120d: motor diesel, cu turbocompresor și geometrie variabilă, injecție directă common-rail cu supape magnetice (presiune maximă a injecției: 1.800 bar), putere: 184 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 380 Nm pe un interval al turațiilor între 1.750 și 2.750 rpm, accelerație [0-100 km/h]: 7,2 secunde, viteză maximă: 228 km/h, consum de combustibil în ciclu mixt: 4,5 litri /100 kilometri.
BMW 118d: motor diesel, cu pachetul de tehnologie BMW TwinPower Turbo, care constă din turbocompresor cu geometrie variabilă, injecție directă common-rail cu supape magnetice (presiune maximă a injecției: 1.600 bar), putere: 143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 320 Nm pe un interval al turațiilor între 1.750 și 2.500 rpm, accelerație [0-100 km/h]: 8,9 secunde, viteză maximă: 212 km/h, consum de combustibil în ciclu mixt: 4,4/100 kilometri.
BMW 116d: motor diesel, cu pachetul de tehnologie BMW TwinPower Turbo, injecție directă common-rail cu supape magnetice (presiune maximă a injecției: 1.600 bar), putere: 116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm pe un interval al turațiilor între 1.750 și 2.500 rpm, accelerație [0-100 km/h]: 10,3 secunde, viteză maximă: 200 km/h, consum de combustibil în ciclu mixt: 4,3 /100 kilometri.