BMW prezintă conceptul i8 Spyder



BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder

BMW dezvoltă o gamă de automobile cu arhitectură nouă, dedicată mobilității electrice. În completarea noilor modele, tot sub umbrela BMW i, sunt în dezvoltare o serie de servicii care urmăresc să răspundă la schimbarea rapidă a nevoilor clienților în deplasarea în marile aglomerații urbane. Se urmărește astfel o abordare completă a problemei mobilității electrice pentru o dezvoltare durabilă solidă ce are la bază un program de teste amplu, care va totaliza patru ani și o flotă de peste 1.500 modele electrice.
După prezentarea BMW i3 Concept și BMW i8 Concept în toamna anului trecut, BMW Group prezintă acum și BMW i8 Concept Spyder. Cel de-al treilea model BMW i combină conceptul emoțional al unui model deschis, sportiv, cu eficiența oferită de mobilitatea electrică.
Unele din cele mai spectaculoase elemente de design ale BMW i8 Concept Spyder sunt ușile pivotante în sus și prezența a două trotinete electrice sub hayonul transparent. Mașina sport se bazează pe arhitectura inovatoare LifeDrive (șasiu din aluminiu și caroserie din fibră de carbon), ea însăși susținută de o construcție modulară ușoară și de utilizarea unor materiale avansate ultraușoare. BMW i8 Concept Spyder este un hibrid plug-in propulsat de o transmisie eDrive care combină un motor electric foarte performant cu un motor cu ardere internă, pe benzină.
Acumulatorul litiu-ion, poate fi reîncărcat într-un interval de timp foarte scurt de la orice sursă casnică de curent. Masa redusă a automobilului, centrul de greutate coborât și echilibrul deosebit, la care se adaugă puterea totală a sistemului de până la 354 CP, promit calități dinamice de invidiat, o eficiență remarcabilă și o inegalabilă plăcere a condusului.
Asemenea versiuni coupé, BMW i8 Concept Spyder este construit în jurul arhitecturii inovatoare LifeDrive care alătură două unități funcționale, independente. Astfel, modulul Life oferă automobilului o celulă a pasagerilor extrem de ușoară și rigidă, în timp ce modulul Drive – cu structura din aluminiu – înglobează toate componentele operaționale ale automobilului, precum bateriile, transmisia, șasiul și structura de siguranță.
BMW i8 Concept Spyder cu eDrive este un hibrid plug-in care combină două surse diferite de putere și utilizează avantajele specifice ale electromotorului și ale motorului cu ardere internă pentru un efect optim.
Electromotorul de 131 CP, aflat pe puntea față, acționează în tandem cu un motor turbo pe benzină, cu trei cilindri, care dezvoltă 223 CP spre puntea spate. Ambele unități sunt dezvoltări interne ale BMW Group și generează o putere totală a sistemului de 354 CP și ating un cuplu maxim de 550 Nm. Aceste valori sunt suficiente pentru ca BMW i8 Concept Spyder să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 5 secunde, pentru a ajunge la o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. În ciuda acestor performanțe, modelul cu două locuri consumă doar 3,0 litri de benzină per 100 kilometri.


BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder
BMW prezintă conceptul i8 Spyder