BMW M6 Gran Coupe s-a lansat în România



BMW M6 Gran Coupe s-a lansat în România
BMW M6 Gran Coupe s-a lansat în România

BMW aduce pe piața românească cel mai puternic și luxos coupe din istoria mărcii bavareze. Noul M6 Gran Coupe și-a făcut intrarea în cadrul BMW M Drive Tour, un eveniment rezervat clienților diviziei sportive M. Pe o pistă a Aeroportului Băneasa, un grup exclusiv de 150 de invitați au putut testa unele dintre cele mai rapide modele din portofoliu: M6 Coupe, M6 Cabrio M5, X6 M, M3 și noul M6 Gran Coupe.
Au fost deopotrivă disponibile multe modele de referință. De exemplu, M6 Coupe: cel mai puternic și rapid model construit vreodată de BMW sau primul model M cu tracțiune integrală: BMW X6 M și motor turbo. În total, participanții au avut la dispoziție 4335 CP pe care i-au putut experimenta într-un program creat de pilotul Claudiu David, singurul instructor român cu experiență internațională BMW Driving Experience.
Este deja cea de-a treia ediție consecutivă în România a unui eveniment dedicat celor mai sportive modele ale mărcii.
BMW M6 Gran Coupe
Ultimul model al gamei M care își face debutul pe piața din România este noul BMW M6 Gran Coupe. Cu un preț de 114.400 Euro fără TVA este cel mai exclusiv model produs vreodată, în timp ce accelerația 0-100 km/h în 4,2 secunde îi asigură statutul de cel mai rapid model cu patru uși al mărcii.
Tehnologia sistemului de propulsie de la BMW M6 Gran Coupé garantează performanțele pentru care modele M sunt renumite. Motorul V8 cu tehnologie TwinPower Turbo produce 560 CP. Pachetul tehnologic include două turbocompresoare twin-scroll, galerie de evacuare în cross, injecție directă pe benzină High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC și control variabil continuu al axului cu came. De la 0 la 100 km/h, BMW M6 Gran Coupé sprintează în 4,2 secunde, pentru a atinge o viteză maximă de 250 km/h (305 km/h dacă este comandat pachetul opțional M Driver). Consumul mediu de combustibil este de 9,9 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 232 g/km.
Transferul puterii se realizează prin intermediul transmisiei M cu dublu ambreiaj, cu șapte trepte și Drivelogic.
La BMW M6 Gran Coupé, tehnologia șasiului a fost dezvoltată astfel încât potențialul sportiv al automobilului să aibă ca rezultat performanțe superioare. Asemenea punții spate integrale, suspensia față cu braț dublu are o cinematică specifică și componente realizate din aluminiu forjat. Suporturile șasiului asigură un transfer egal al forțelor dinamice prin caroserie. Standard, BMW M6 Gran Coupé dispune de versiunea M a sistemului de control dinamic al amortizoarelor și direcție asistată mecanic și cu raport variabil, cu funcție M Servotronic.
Ca alternativă la sistemul standard de frânare – unul de înaltă performanță -, BMW M6 Gran Coupé poate fi comandat și cu frâne M din carbon și ceramică. Realizate dintr-un nou tip de compozit cu ceramică și fibră de carbon, discurile de frână au o mai mare rezistență la căldură și la uzură, precum și o masă redusă.