BMW a înțeles că oricât de dură sau grea ar fi recesiunea, amatorii de mașini sportive nu se vor da în lături de la a cheltui o avere pentru un model special din toate punctele de vedere. Noul M3 GTS, urmașul celebrului M3 CSL, poate fi considerată o mașină de excepție, atât ca performanțe cât și ca valoare.
Comercializată doar în Europa, sportiva de top are un preț de bază în Germania de 136.850 de euro cu TVA.
Cele șase cifre au făcut din M3 GTS cel mai scump model sportiv vândut în prezent de BMW. Construită în serie limitată, mașina de performanță începe să fie livrată din această săptămână. Lotul dedicat s-a epuizat după numai două luni de la deschiderea listelor de comenzi.
Oficialii companiei s-au arătat surprinși de reacția clienților, afirmând că nici un alt automobil sportiv de la BMW nu s-a vândut atât de repede precum M3 GTS.
Supersportiva este disponibilă doar în versiunea coupe și beneficiază de tot ce are mai bun divizia M. Motorul este o unitate V8 de 4.4 litri care dispune de 450 de cai putere. Standard, se oferă transmisie cu 7 trepte cu dublu ambreiaj, scaune racing din titan cu centuri de siguranță cu prindere în 6 puncte, jante negre de 19 inch din aluminiu, și pneuri de performanță – 225/35 pe față și 285/30 pe spate.
Însă acestui model îi lipsesc dotări care pe un M3 ar fi de neconceput, adică bancheta spate, aerul condiționat, sistemul de navigație și cel audio. Lipsesc pentru că M3 GTS este o versiune ultra-performantă unde fiecare kilogram în plus contează.
Cura de slăbire impusă de inginerii BMW a adus masa totală la 1.490 kg, noul bolid fiind cu 165 kg mai ușor decât M3.