BMW a avut ce arăta publicului la Geneva. Printre premierele absolute s-a strecurat și una dedicată amatorilor de modele tunate de atelierul „M”.
Din nesfârșita listă de versiuni modificate estetic și mecanic, noul M3 Cabrio pare să fie perfecțiunea întruchipată pentru cei care cunosc BMW-urile ca pe propriile buzunare.
Decapotabila BMW ascunde sub vestimentația de metal un motor V8 de 420 de cai putere, capabil să genereze un cuplu torsional de 400 de Nm la 3900 de rpm, transmis punții spate.
Cabrioletul este unul din cele mai impulsive modele de performanță din galaxia BMW. Este un pic mai leneș decât M3 Coupe, din pricina celor 205 de kilograme luate în greutate, provenite de la acoperișul din oțel ușor, acționat de un sistem electro-hidraulic. Plafonul se poate retracta în numai 22 de secunde.
Modelul deschis demarează de la 0 la 100 km/h în 5,3 secunde, cu 0,4 secunde mai puțin decât coupe-ul, în timp ce viteza de vârf nu este deloc afectată, pentru că oricum este limitată electronic la 250 de km/h.
BMW a dispus ca M3 Cabrio să fie dotat în pachetul standard cu airbaguri frontale, laterale și de tip cortină, faruri adaptive bi-xenon și un sistem audio cu 16 difuzoare de înaltă fidelitate BMW Individual High End, oferit ca dotare opțională.
Ca o noutate, decapotabila sportivă este primul model echipat cu noua transmisie cu 7 rapoarte cu ambreiaj dublu, denumita M DKG. Din punct de vedere estetic, M3 Cabrio propune aceleași linii agresive la partea frontală, completate perfect de prizele de aer ale capotei, jantele cromate și țevile de eșapament duble.