BMW introduce noua generație M6



BMW introduce noua generație M6
BMW introduce noua generație M6

BMW a avut cu ce se lăuda la salonul auto de la Geneva. Un stand plin cu noutăți unde au debutat și generațile M6 Coupé și M6 Cabriolet. Acestea combină performanța dinamică cu luxul, eleganța și confortul călătoriei.
Interacțiunea între motorul V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo (560 CP), transmisia M cu șapte trepte, cu dublu ambreiaj și Drivelogic, diferențialul activ M, tehnologia șasiului adaptată modelului, echilibrul ideal al maselor și proprietățile aerodinamice optimizate contribuie la o experiență pe care doar o mașină cu simbolul M o poate oferi.
Noul BMW M6 Coupé are un acoperiș ușor, conturat dinamic, realizat din fibră de carbon (CFRP). Pe de altă parte, noul BMW M6 Cabriolet este echipat cu un soft top de calitate și cu un mecanism de operare integral electro-mecanic.
BMW M6 Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde, BMW M6 Cabriolet în 4,3 secunde. Cele mai noi inovații concepute pentru a optimiza manevrabilitatea noilor BMW M6 Coupé și BMW M6 Cabriolet în situații de condus dinamic sunt frânele M (ceramică și carbon), disponibile în premieră ca opțiune.
Noul BMW M6 Coupé înregistrează un consum mediu de combustibil de 9,9 litri per 100 kilometri și un nivel al emisiilor CO2 de 232 grame per kilometru în ciclul de testare EU. Datele echivalente pentru noul BMW M6 Cabriolet sunt 10,3 l/100 km și 239 g/km. În ciuda unei creșteri de 10 procente a puterii motorului și de 30% a cuplului maxim – la 680 Nm -, consumul de combustibil și nivelul emisiilor CO2 au fost reduse cu peste 30 de procente la ambele modele comparativ cu generația anterioară.
Ca și predecesorul său, acoperișul noului BMW M6 Coupé este realizat, în echipare standard, din fibră de carbon (CFRP). Culoarea închisă a acoperișului face ca silueta automobilului cu două uși să aibă un aspect foarte lung, aspect accentuat de nișa dinamică din centru. Utilizarea materialelor ușoare pentru acoperiș permite coborârea centrului de greutate al mașinii, ceea ce sporește agilitatea.
Reglată perfect pentru caracteristicile de performanță ale motorului V8, transmisia M cu șapte trepte cu Drivelogic și dublu ambreiaj, transformă eficient cuplul impresionant al propulsorului într-o accelerație rapidă. Această capacitate este susținută de principiul de design DCT, care combină eficient două cutii de viteze într-o singură carcasă, fără penalizări de dimensiuni sau masă comparativ cu transmisia manuală. În interiorul transmisiei, cuplul este transferat prin intermediul a două ambreiaje activate alternativ. Acestea elimină orice întrerupere a fluxului de putere atunci când conducătorul accelerează, chiar și în momentul schimbării vitezelor.
M DCT Drivelogic oferă conducătorului trei programe diferite de schimbare a vitezelor – atât în modul automat (D), cât și în cel sport (S). Pe lângă acestea, electronica furnizează funcțiile Launch Control, pentru o accelerare imbatabilă la pornirea de pe loc, Low Speed Assistance, pentru operare la viteze reduse, și Auto Start-Stop, pentru o eficiență sporită.


BMW introduce noua generație M6
BMW introduce noua generație M6
BMW introduce noua generație M6
BMW introduce noua generație M6