BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW



BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW
BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW

BMW Group a decis ca toate mărcile pe care le patronează să fie reunite sub un singur acoperiș. Cu ocazia celei de-a cincea aniversări de la inaugurarea muzeului BMW Welt, grupul auto german a oferit presei o avanpremieră a noii experiențe de brand. Week-endul oficial de deschidere pentru toți vizitatorii a fost 20-21 octombrie 2012.
De acum înainte, lumea mărcilor MINI, Rolls-Royce și Husqvarna Motorcycles, dar și a subbrandurilor BMW i, BMW M și MINI John Cooper Works vor face parte din experiența BMW Welt, la fel cum o fac brandurile BMW și BMW Motorrad.
Astfel, cea mai populară atracție turistică a Bavariei oferă acum întregul spectru de mărci ale BMW Group.
Ian Robertson, director de vânzări și marketing BMW, a declarat referitor la importanța BMW Welt: „Acum, BMW Welt este centrul tuturor mărcilor și subbrandurilor premium din portofoliul nostru, precum și spiritul BMW Group. Îmbunătățirea BMW Welt în acest mod ne-a permis extinderea experienței clienților. Orientarea către client este o parte importantă a filosofiei companiei noastre și este de o importanță vitală pentru crearea unei conexiuni personale și afective veritabile. Așteptăm cu nerăbdare ca centrul nostru din München să fie vizitat de mai mulți fani de pretutindeni”.
Pentru a marca cea de-a cincea aniversare, BMW Welt și-a invitat oaspeții să asiste, pe 20 și 21 octombrie, la un week-end special.
Cele două zile au oferit un program variat, cu numeroase evenimente și activități indoor și outdoor: de la un matineu de jazz BMW și ceai Rolls-Royce până la o prezentare fashion dance MINI.
BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi văzute sub forma produselor, dar și sub forma unei avanpremiere a mobilității viitorului, cu exemple precum electromobilitatea și tehnologia viitoare de încărcare.
Vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow și BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group – în Germania, compania este un pionier în domeniul viitorului retail.
Prin acest program, clienților li se oferă modalități noi și diverse de a interacționa cu mărcile și produsele concernului.


BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW
BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW
BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW
BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW