Grupul BMW a raportat o creștere a vânzărilor în primele șapte luni ale acestui an. Cu un total de 135.537 de automobile ale mărcilor BMW, MINI și Rolls-Royce, compania a înregistrat o creștere de 5,0% comparativ cu anul anterior. De asemenea, a fost pentru prima dată în istoria companiei când în primele șapte luni au fost livrate peste un milion de mașini. Din ianuarie până în iulie, numărul de automobile ajunse la clienți a crescut cu 7,6%, la 1.036.088 unități (2011: 962.493).
Ian Robertson, membru al Consiliului Director, responsabil pentru vânzări și marketing BMW, a declarat: „BMW Group își continuă traseul de succes și în luna iulie și suntem încrezători că și în a doua jumătate a anului vom înregistra câștiguri importante. Noile modele au fost bine primite – luxosul BMW Seria 6 Gran Coupé a avut un debut excelent – și suntem încrezători că noile BMW Seria 7 și X1, care vor fi lansate luna aceasta, vor oferi un succes asemănător”.
BMW Group a avut creșteri consistente în Asia, cu vânzări care au crescut cu 25,0%, la 274.058 unități (2011: 219.204). În luna iulie, vânzările au urcat cu 20,8%, la 36.128 automobile (2011: 29.950). Numeroase piețe importante din Asia au avut parte de creșteri de cel puțin 10 procente, printre acestea numărându-se Japonia (3.909/ +13,8%), Coreea de Sud (3.164/ +27,8%) și China.
În Europa, vânzările BMW Group au rămas stabile în iulie, cu 60.855 unități livrate (2011: 62.350/ -2,4%). În primele șapte luni, BMW Group s-a menținut la nivelul anului anterior, cu un total de 497.932 automobile livrate (2011: 499.749/ -0,4%). Noul BMW Seria 3 Touring, care deține două treimi din volumul înmatriculărilor BMW Seria 3 pe piața germană, este așteptat să impulsioneze piețele din Europa după lansarea din septembrie.
Vânzările BMW Group în America au crescut cu +3,4% în iulie, fiind livrate 33.076 mașini (2011: 31.975). În primele șapte luni, 227.696 automobile au fost livrate clienților pe continentul american, ceea ce reprezintă o creștere de 8,0% față de anul anterior (210.876). În SUA, BMW Group a raportat, pentru mărcile BMW și MINI, vânzări de 27.152 mașini, un salt de 4,0%, de la 26.120 unități comercializare în aceeași lună a anului trecut. Aparițiile noului BMW Seria 3 cu xDrive și a BMW X1 în septembrie vor constitui impulsuri suplimentare pentru piața SUA în a doua jumătate a anului.
Și în România BMW Group continuă trendul crescător. 1.227 unități livrate în primele șapte luni (2011: 1.067, +15%) marchează cel mai bun rezultat de după 2008 și a doua performanță de la debutul mărcilor în România. BMW a susținut creșterea pe baza evoluției excelente a modelelor X (2 din 3 modele din totalul vânzărilor sunt din gama BMW X), precum și BMW Seria 5 (o creștere de aproximativ 50% la un total de 203 modele Sedan, Touring și Gran Turismo).