BMW Group a înregistrat în septembrie creșteri în mai multe regiuni ale mapamondului și a realizat un nou record al vânzărilor în luna respectivă. Cu 177.716 automobile BMW, MINI și Rolls-Royce livrate în întreaga lume (anul anterior: 159.223), vânzările au crescut cu 11,6% față de aceeași lună a anului trecut. De asemenea, compania a avut cele mai bune prime nouă luni, vânzările înregistrând un salt de 8,3% față de primele trei trimestre din 2011.
În total, BMW Group a vândut 1.335.502 automobile în intervalul menționat anterior (2011: 1.232.619).
Vânzările la nivel mondial ale mărcii BMW au crescut cu 14,3%, adică 146.843 de automobile pentru luna menționată (2011: 128.450). Cererea pentru BMW Seria 1 a fost una foarte bună, fiind vândute 23.583 unități în septembrie, o creștere de 51,1% față de anul anterior (15.606). De la lansarea ce a avut loc la mijlocul lunii septembrie a anului trecut, a doua generație a modelului BMW Seria 1 (5 uși) a fost vândută în peste 150.000 de unități. BMW Seria 3 a atins vânzări de 39.302 mașini în cursul lunii trecute (anul trecut: 35.842/ +9,7%). Vânzările pentru BMW Seria 5 au urcat cu 7,9%, la 29.996 automobile (2011: 27.804).
BMW Seria 6 a înregistrat o creștere de peste trei ori a vânzărilor, 2.426 mașini livrate în septembrie (2011: 752/ +222,6%). BMW X1 a avut o evoluție foarte bună în a noua lună a anului, 16.661 unități, adică o creștere de 32,9% (anul trecut: 12.536). Vânzările pentru BMW X3 au continuat să fie deosebite și au înregistrat un salt de 20,0% (13.616 unități, față de 11.346 în 2011). În primele nouă luni ale anului, marca BMW a vândut 1.109.962 automobile, o creștere de 8,6% față de primele trei trimestre din 2011 (1.021.955).
MINI a înregistrat cele mai bune vânzări pentru luna septembrie din istoria mărcii, cu 30.562 de unități livrate (2011: 30.392/ +0,6%). De asemenea, marca a avut parte și de cele mai bune prime nouă luni din istorie – în perioada încheiată la 30 septembrie, MINI a vândut 223.214 mașini, o evoluție de 7,2% la nivel mondial față de aceeași perioadă a anului trecut (208.223). Luna trecută, în cadrul Salonului Auto de la Paris, compania a prezentat MINI Paceman.
Modelul MINI Paceman reprezintă premiera mondială a unui Sports Activity Coupé în segmentul compact premium și extinde portofoliul mărcii la șapte modele. Este de așteptat ca MINI Paceman să ofere un nou impuls pentru MINI atunci când va începe comercializarea în prima jumătate din 2013.
Cererea pentru modelele Rolls-Royce Motor Cars au rămas relativ constante, cu o scădere ușoară de 4,7% în comparație cu aceeași perioadă din 2011. Lansarea pe piața mondială a Phantom Series II în luna septembrie și potențialul unei creșteri sezoniere în cel de-al patrulea trimestru sunt motive ca Rolls-Royce să rămână încrezătoare pentru un nou record la nivelul întregului an.