BMW aplică un facelift de urgență pentru Seria 3



BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008

BMW nu este o pradă ușoară pentru rivalii Audi și Mercedes. Cu toate că A4 și C-Klasse au trecut la o nouă generație, Seria 3 mai are de așteptat încă trei-patru ani. Până atunci bavarezii luptă doar cu o versiune restilizată a modelului lansat în 2005.
BMW a fost nevoit să scoată mai devreme un model revizuit estetic, tehnic și la partea de echipamente. Presiunea este destul de mare ținând cont că Seria 3, cel mai bine vândut autoturism din gama BMW, este un produs de o importanță capitală pentru nivelul cotei de piață a mărcii premium.
Aerul proaspăt adus de varianta Facelift însoțește deocamdată modelele sedan și touring (break) urmând ca pe parcursul anului să fie introduse gradual și pe celelalte versiuni: coupe, cabrio, M3 și M3 cabrio.
Transformările fine ale exteriorului se observă la câteva componente ale secțiunii frontale (spoiler și faruri), capotă, oglinzi retrovizoare, oprindu-se în final la spoilerul spate și asupra stopurilor.
Vestea bună este că, pe lângă îmbunătățirile de ordin estetic, germanii au aplicat același tratament și sistemului „iDrive” acum cu o structură a meniului optimizată, un nou buton de comandă pentru selectarea și managementul funcțiilor prin rotire, apăsare, basculare și butoane pentru programarea liberă a funcțiilor favorite pentru o operare și un control mai intuitiv.
Sistemul audio și cel de navigație echipat cu harddisk de 80 GB și monitor color de 8.8 inch sunt de asemenea noi, la fel și sistemul BMW ConnectedDrive care aduce internetul și informațiile solicitate la distanță de un click.
Paleta de motorizări este formată din 11 unități, din care șase pe benzină și cinci diesel, cuplate la cutii de viteze automate sau manuale în 6 rapoarte.
Gama de propulsoare pe benzină corespunde versiunilor 318i (143 CP), 320i (170 CP), 325i (218 CP), 330i (272 CP), 335i (306 CP), M3 (420 CP).
Agregatele diesel recomandate celor mai puțin interesați de performanțe, deși fanii BMW pot lua afirmația drept un pleonasm, se adresează unei categorii de clienți foarte atenți la consum.
Seria 3 Facelift dispune de versiunile 318d (143 CP), 320d (177 CP), 325d (197 CP), 335d (286 CP). În gamă își face loc și un nou motor de 245 de cai putere, care înlocuiește propulsorul de 231 cai putere, ce se regăsește pe modelul cu indicativul 330d.
Conform datelor furnizate de producător, noul propulsor diesel are un consum de 5.7 litri/100 km și poate demara de la 0 la 100 km/h în 6.1 secunde.
De asemenea, nou este și tandemul propulsor cu patru cilindri – sistem de tracțiune integrală „xDrive” optimizat, combinație ce figurează doar la cinci motoare.
Din păcate BMW nu pune la dispoziție pe sedan și touring noua transmisie cu dublu ambreaj în 7 trepte, aceasta făcând parte din echipare variantelor 335i coupe și cabrio.
Seria 3 Facelift va ajunge la dealerii europeni în luna octombrie.


BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Touring Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008
BMW Seria 3 Sedan Facelift 2008