E.ON MyOffice

Birou digital în Centrul de Relații Clienți E.ON din municipiul Suceava



Birou digital E.ON
Birou digital E.ON

Sucevenii pot să obțină rapid informații despre condițiile de contractare, facturare sau își pot tipări singuri ultimele facturi emise de E.ON printr-un sistem de informare de tip self-service, ușor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice, sistem care funcționează asemenea unui birou digital în Centrul de Relații Clienți E.ON din municipiul Suceava.
Prin simpla atingere a touchscreenului clienții interesați pot obține informații de bază despre serviciile de gaze naturale și energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aștepte pentru a fi preluați de un agent specializat. Clienții E.ON pot obține informații privind contul de client, informații generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare și alte informații de interes. Totodată, clienții pot vizualiza facturile emise și au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi. E.ON MyOffice, care a fost implementat gradual în rețeaua de Centre de Relații Clienți a companiei, vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. În acest fel, E.ON continuă să diversifice serviciile oferite clienților și pune la dispoziția acestora sistemul E.ON MyOffice în perimetrul Centrelor de Relații Clienți din opt orașe mari: Iași, Sibiu, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Bacău, Suceava, Timișoara și Baia Mare.
Prin intermediul E.ON Myline, sucevenii au acces la informații variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire și transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenției de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau a verificărilor tehnice periodice ale instalațiilor de utilizare gaze naturale. Totodată, platforma E.ON Myline include și alte funcționalități în avantajul clienților, precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere și posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.



Recomandări

Investiții în valoare de 7,5 milioane de lei pentru modernizarea rețelelor de gaz din municipiul Suceava