Bilete cu prețul de 2.250 de lei la concertul Madonnei de la București



Bilete cu prețul de 2.250 de lei au fost puse în vânzare pentru concertul pe care Madonna îl va susține, pe 26 august, în Parcul Izvor din Capitală, acestea urmând să includă acces în zona și în cortul VIP, locuri „premium”, precum și un cadou exclusiv al turneului, se arată pe site-ul myticket.ro.
Începând de luni, 23 februarie, ora 10.00, au fost puse în vânzare biletele la concert, exclusiv pentru abonații Vodafone, sponsor oficial al concertului susținut de Madonna în România. Toți clienții operatorului de telefonie mobilă pot achiziționa online până la 4 bilete, prin simpla trimitere a unui SMS.
Biletele la concert au prețurile de 800 de lei – tribuna VIP, 600 de lei – Golden Bar (în fața scenei), 160 de lei – gazon A, 120 de lei – gazon C.
De asemenea, au fost puse în vânzare și o serie de Pachete Gold, care sunt disponibile doar prin comenzi telefonice sau prin e-mail. Pachetul Gold costă 2.250 de lei și cuprinde un bilet VIP într-o zonă cu locuri premium, un voucher ce permite accesul în Zona VIP, acces în cortul VIP (bar, muzică, DJ), precum și cadoul exclusiv al turneului „Sticky & Sweet”.
Invitatul special al concertului susținut de Madonna este DJ Paul Oakenfold, artistul care deschide toate show-urile din cadrul „Sticky & Sweet Tour”.
În primă fază, Madonna și-a încheiat turneul mondial „Sticky and Sweet”, care a debutat la Cardiff, în Marea Britanie, în august 2008, cu un segment sud-american, ultimul concert având loc pe 21 decembrie, la Sao Paulo. Până în prezent, „Sticky and Sweet” este turneul cu cele mai mari încasări al unui artist solo, atingând suma de 281,6 milioane de dolari, potrivit publicației de specialitate Pollstar. Precedentul turneu al Madonnei, „Confessions” (2006), a atras peste 1,3 milioane de spectatori din 25 de țări și a fost cea mai rentabilă serie de concerte pentru o cântăreață din istorie, având încasări de 260 de milioane de dolari.
Show-urile din cadrul „Sticky and Sweet” înseamnă, în cifre, printre altele, două scene, bijuterii în valoare de un milion de lire sterline, 3.500 de elemente de garderobă, 69 de chitare și 650 de ore de repetiții pentru Madonna și trupa sa.
Cele patru secțiuni ale concertului de două ore sunt „The Pimp”, un omagiu adus anilor ’20 și stilului „gangsta’ pimp” din muzica modernă, „Old School”, în care Madonna revine la stilul din anii ’80, care a consacrat-o, și la începuturile muzicii rap, secțiunea dedicată muzicii și dansului din folclorul balcanic, cu influențe din muzica țigănească, și secțiunea Rave. Show-ul nu este fi lipsit de strălucirea tipică spectacolelor semnate Madonna, costumațiile de scenă fiind realizate de 36 de designeri.
Show-urile din acest turneu includ atât piese de pe cel mai nou album al vedetei, „Hard Candy”, dar și hituri mai vechi, precum „Vogue”, „Hung Up” și „Ray Of Light”.
Madonna (născută pe 16 august 1958), este una dintre cele mai celebre artiste americane. Născută în Bay City, Michigan, și crescută în Rochester Hills, Michigan, Madonna s-a mutat la New York pentru a urma o carieră în dansul modern. După ce a făcut parte din formații de muzică pop precum Breakfast Club și Emmy, ea a debutat cu albumul „Madonna”, în 1983.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, ea este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.