Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă – iarnă 2006-2007



Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007
Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007

Milano a fost la mijlocul săptămânii trecute capitala mondială a modei masculine, cei mai celebri designeri de la Versace, Missoni, Rocco Barocco, Dolce și Gabbana, Burberry, prezentându-și colecțiile pentru sezonul toamnă – iarnă 2006-2007.
Unul dintre atuurile farmecului masculin de care „s-au agățat” stiliștii este puterea. Aceasta domină colecțiile a două case de modă de prim rang, Dolce&Gabbana și Versace. Mai mult chiar, Dolce&Gabbana și-a intitulat colecția New Power, propunând pe podium un bărbat-imperator, dezinhibat și atât de sigur pe sine, încât chiar nu mai are nevoie de haine pentru a-și face curaj. În opinia celor doi stiliști, bărbatul de succes este cel care reușește să poarte cu eleganță tradiționalii pantaloni gri cu trei pense, însă cu talia joasă, atât de populari printre tineri. Bărbatul Dolce&Gabbana poartă vestă, pantaloni largi maro, bluzoane colorate și blazer de mătase, de un albastru intens, însă și frac negru elegant sau haină militară brodată.
Modelul masculin propus de Donatella Versace nu are nevoie de negru pentru a exprima putere și eleganță. Preferatul colecției este albastrul, închis sau schimbător, însă mereu atât de luminos încât să sublinieze o nouă linie „eroică” a frumuseții masculine. Pantalonii sunt strâmți, părând și mai mulați grație jachetelor cu spatele asimetric, triunghiular. Bărbatul Versace se apropie de masculina formă Y, mai precis spate lat și talie îngustă. Surprinde bogăția detaliilor la pulovere și cămăși: întărituri de piele la gât și la copci, jocuri de cusături și aplicații de astrahan.
Eleganță și tradiție – pe podiumul de modă
În locul clasicului smoking, tânărul intelectual propus de Missoni alege pentru seratele importante un mantou lung și viu colorat, cu epoleți și centură elegantă. Când optează pentru clasica croială de smoking, alege în schimb catifeaua în tonuri de bordeaux sau albastru. Dacă seara haina este înlocuită cu un mantou elegant, ziua, cardiganul moale și decoltat ia locul blazerelor deasupra puloverelor și a cămășilor cu cravată.
Costantino Vitagliano aduce o notă scoțiană colecției lui Rocco Barocco, dedicată în acest sezon culturii și tradiției din Scoția. Vedeta colecției este hanoracul și geaca de blugi, cu diferite ornamente, purtate în combinație cu pantaloni largi sau bermude fanteziste din tartan, împodobite cu fire aurite, dar și cu tradiționalul kilt scoțian. Jachetele sunt din piele, cu buzunare aplicate, chiar și pe spate, unde devin un fel de ghiozdănele. Pentru seară, Rocoo Barocco propune pantaloni mulați, cămăși de bumbac alb și jachete de blană. Mult mai britanic, așa cum se cuvine potrivit tradiției, bărbatul Burberrys aduce aminte de ducele de Windsor, pentru a oglindi luxul care a caracterizat de-a lungul vremii această casă de modă. O notă de excentricitate este conferită de imprimeurile și cusăturile fanteziste ce se îmbină cu clasicele țesături britanice pentru haine, cămăși și pardesiuri tip Chesterfield. Și cum se cuvine unui „britanic” pur sânge, cravata neagră este un accesoriu de nelipsit pentru o cină elegantă.
Perfecțiune – cuvântul de ordine al bărbatului Cavalli
Ținutele de seară produse de Cavalli sunt perfecte. Noua colecție a designerului italian acordă mai multă atenție luxului. Dintre propunerile sale, atrage atenția un costum negru, care combină pantalonii largi din mătase, cu jacheta fină, din atlas opac. Surprinzătoare sunt cămășile tip kimono care oferă o notă de eleganță colecției. Casa de modă Pignatelli propune un bărbat sexy, cu pantaloni mulați și cămăși transparente. Colecția Outside este dominată de taioare și jachete cu croieli clasice, realizate însă din denim, piele sau catifea. Bărbatul Prada al viitoarei ierni pierde un pic din aerul tineresc, câștigând în schimb mai multă virilitate, grație costumelor clasice. Colecția prezintă însă și modele elegante, cu o notă sport în același timp. Prada nu propune un bărbat prozaic, ci un erou modern, un „vânător” al Mileniului III, pentru care căciula de blană în stil neobarbar reprezintă un accesoriu „ultimul răcnet”.
(Click News)


Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007
Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007
Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007
Bărbatul puternic și elegant, vedeta colecțiilor toamnă - iarnă 2006-2007