Bărbații români au propriul imn, lansat cu ocazia Zilei Bărbatului



Bărbații români au propriul imn, lansat cu ocazia Zilei Bărbatului de un producător de bere autohton, care urmărește să construiască câteva tipologii masculine mergând de la „băutorii de apă cu hamei”, „iubitorii de animale bine preparate” și până la „activiștii mișcării anti-broccoli”.
„Cei care știu că broccoli nu poate fi mâncare,/ Și nu citesc instrucțiuni de asamblare,/ Cei care văd mai bine ca arbitrii orice fază,/ Cei care doar în grup se hidratează,/ Cei care se declară iubitori de animale,/ Cei care își găsesc oricând un plan de evadare…”, sunt câteva din versurile Imnului Bărbatului, care va putea fi vizionat, începând de joi, sub forma unui spot TV, pe posturile naționale de televiziune și pe rețele sociale.
Campania este o celebrare a universului bărbaților, definiți prin gesturi intrinsec asociate cu felul lor de a fi – gesturi haioase, relaxate. Brandul de bere care a lansat inițiativa are rolul său în toată această celebrare, fiind vocea care cheamă la sărbătoare.
Campania de comunicare pentru „Ziua Bărbatului” 2010 constă într-un mix de canale media care include TV, radio, outdoor, presă scrisă, dar și online. De asemenea, campania beneficiază de o puternică susținere prin mijloace specifice de PR și de BTL.