Bărbații își cumpără singuri lenjerie intimă doar atunci când caută o parteneră



Bărbații își cumpără singuri lenjerie intimă numai atunci când speră să găsească o potențială parteneră, cu care să aibă o relație sentimentală, este rezultatul unui sondaj citat de Reuters.
Sondajul, realizat de retailerul britanic Debenhams, a arătat că bărbații lasă în mod normal sarcina achiziției lenjeriei intime în seama mamelor lor, până la vârsta de 19 ani, adică cu șase ani mai mult decât femeile, care încep să își cumpere propria lenjerie în jurul vârstei de 13 ani.
În jurul vârstei de 19-23 de ani, bărbații tind să își cumpere singuri lenjerie, până la 31 de perechi pe an, convinși fiind că purtatul unei perechi noi de lenjerie este un lucru esențial într-o relație sentimentală.
Bărbații de 23 – 33 de ani își cumpără din ce în ce mai puține piese de lenjerie intimă, deoarece majoritatea sunt deja în relații stabile și lasă această sarcină în seama partenerelor, în cazul în care nu continuă să umble după alte femei.
„Studiul nostru ne-a arătat că poți spune când un bărbat este în căutarea unei partenere după numărul de piese de lenjerie intimă pe care și le cumpără singur”, a spus un specialist în achiziții al Debenhams.
„Dacă își cumpără peste 31 de perechi pe an, atunci fie încă încearcă cu disperare să o impresioneze pe femeia din viața lui, ori nu este ea aleasa”, a precizat el.
Specialistul magazinului a mai spus că rareori bărbații merg la raionul de lenjerie singuri și, de obicei, sunt convinși că partenera va alege pentru ei.
Studiul a mai arătat că achiziționarea de lenjerie intimă se intensifică din nou când aceștia au vârste de 38 – 40 de ani, când unii reprezentanți ai sexului masculin trec prin despărțiri și sunt din nou în căutare de partenere. Această „nouă goană după lenjerie” scade din nou în intensitate și tinde spre zero în jurul vârstei de 44 de ani, când ei sunt din nou în relații stabile.
În jurul vârstei de 44 de ani, majoritatea bărbaților nu sunt familiarizați cu departamentul de lenjerie intimă care le este dedicat în magazine, bazându-se pe femei pentru alegerea acestor „accesorii”.