Ambiție

Balan: „Voi candida pentru că sunt convins că dețin cele mai bune soluții de modernizare a municipiului Suceava”



„Voi candida pentru că sunt convins că dețin cele mai bune soluții de modernizare a municipiului Suceava”. Declarația îi aparține președintelui Organizației Municipale Suceava a PNL, deputatul Ioan Balan, și a fost făcută în prima conferință de presă din noul an, în care și-a prezentat câteva dintre ideile programului său de dezvoltare a municipiului reședință de județ.
Balan a declarat că are în vedere două lucruri esențiale, și anume dezvoltarea orașului de la fiecare scară de bloc și descongestionarea traficului rutier. În opinia candidatului PNL, fluidizarea traficului rutier reprezintă una dintre problemele care trebuie rezolvate cu prioritate în municipiul Suceava, arătând că dacă s-ar fi finalizat investiția în ruta ocolitore a Sucevei demarată de fosta administrație județeană, precum și dacă s-ar fi realizat și cea de-a doua rută aflată în program la acea vreme, și anume Cumpărătura-Ipotești-Salcea, lucrurile ar fi stat cu totul altfel.
”Imaginați-vă dacă s-ar fi continuat lucrările și după anul 2012 ce bine ar fi fost. Nu s-a mișcat nimic la șoseaua de centură a Sucevei, lucru care îngreunează extrem de mult traficul în Suceava. De asemenea, nu s-a mai închis inelul Cumpărătura-Ipotești-Salcea. Dacă lucrările ar fi continuat în acești patru ani de zile și s-ar fi făcut și ruta a doua la Suceava am fi inspirat mai mult oxigen și mai puține noxe de la mașinile care tranzitează orașul. Avem soluțiile date de specialiștii în fluidizarea traficului rutier pe care le vom pune în practică imediat după câștigarea alegerilor locale. Dacă întrebați acum pe cineva din Suceava care este principala problemă vă va răspunde că traficul rutier. Am văzut managementul oferit în ultimii 20-25 de ani de Primăria Suceava în privința rezolvării acestei probleme. Nu a existat viziune. Poate unii vor spune că nimeni nu s-a gândit că zona industrială va deveni una comercială, unde traficul este infernal. Vreau să spun că și atunci când era zonă industrială traficul era foarte mare pentru că acolo lucrau foarte mulți oameni. Nu putem da vina pe centrele comerciale că traficul s-a îngreunat mult, ci trebuie ca noi să găsim soluții să le spunem sucevenilor că știm ce avem de făcut”, a declarat Ioan Balan.



Recomandări

Un cal breaz obișnuit să conducă fără permis și-a adăugat în palmares și distrugerea gardului unei case

Un cal breaz obișnuit să conducă fără permis și-a adăugat în palmares și distrugerea gardului unei case
Un cal breaz obișnuit să conducă fără permis și-a adăugat în palmares și distrugerea gardului unei case

„Matematica în viața reală. Soluții pentru învățarea cu sens” – cercul pedagogic al profesorilor de matematică la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” Liteni

„Matematica în viața reală. Soluții pentru învățarea cu sens” – cercul pedagogic al profesorilor de matematică la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” Liteni
„Matematica în viața reală. Soluții pentru învățarea cu sens” – cercul pedagogic al profesorilor de matematică la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” Liteni

După ce a promovat la proba scrisă pentru permisul de conducere inclusiv analfabeți, comisarul-șef Radu Obreja a cerut să fie achitat

Comisarul-șef Radu Obreja, fostul șef al Serviciului Permise și Înmatriculări Suceava
Comisarul-șef Radu Obreja, fostul șef al Serviciului Permise și Înmatriculări Suceava

”Fabrica de permise de la Suceava” s-a lăsat cu condamnări. Comisarul-șef Radu Obreja a primit 10 ani de închisoare

Comisarul-șef Radu Obreja, fostul șef al Serviciului Permise și Înmatriculări Suceava
Comisarul-șef Radu Obreja, fostul șef al Serviciului Permise și Înmatriculări Suceava