Măsuri

Autoritățile sucevene pregătesc traseul pe care se va desfășura Turul Ciclist al României



Sorin Popescu: „Principala noastră preocupare este siguranța sportivilor pe parcursul traseului”
Sorin Popescu: „Principala noastră preocupare este siguranța sportivilor pe parcursul traseului”

Autoritățile județene au început pregătirile pentru asigurarea condițiilor de desfășurare a Turului Ciclist al României. Evenimentul va avea loc în perioada 4 – 11 iunie 2011, etapa a patra a turului ciclist urmând să se desfășoare în județului Suceava. Cicliștii participanți la turul României vor concura în județul Suceava în data de 7 iunie, pe traseul Siret – Rădăuți – Câmpulung Moldovenesc – Suceava. Traseul din județul Suceava are o lungime de 224 de km, fiind etapa cea mai lungă organizată în turul ciclist al României.
Prefectul județului Suceava, Sorin Arcadie Popescu, a declarat că în cursul zilei de ieri i-a convocat pe reprezentanții instituțiile cu atribuții în organizarea acestui eveniment, respectiv Inspectoratul de Poliție al Județului, Inspectoratul de Jandarmi Județean, Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Bucovina” al județului Suceava, Direcția de Sănătate Publică, secțiile de drumuri naționale Suceava și Câmpulung Moldovenesc, precum și Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Suceava. „În cadrul ședinței au fost analizate probleme identificate pe traseul etapei. Astfel, au fost stabilite atribuții clare pentru instituțiile implicate în acest eveniment, astfel încât deficiențele constatate să fie remediate până la startul turului ciclist. Principala noastră preocupare este siguranța sportivilor pe parcursul traseului, cât și a celorlalți participanți la trafic”, a spus Sorin Popescu.
La etapa din turul ciclist al României care se va desfășura în județul Suceava sunt așteptați să participe aproximativ 130 de sportivi. La finalul cursei, sosirea va fi amenajată în fața centrului comercial Bucovina din Suceava, în timp ce festivitatea de premiere va avea loc în Piața Drapelului, din apropierea Palatului Administrativ.