Auto emocion?



Auto emocion?
Auto emocion?

Era doar o chestiune de timp pentru ca Seat să pătrundă în segmentul mașinilor de teren. Spaniolii au decis ca Geneva să fie locul și momentul oportun pentru
a-și anunța intențiile de viitor care printre altele vizează și atacarea sectorului mașinilor de teren în clasa inaugurată în urmă cu câțiva ani de Renault Scenic .
Deocamdată ibericii propun un singur model, cu bune abilități off-road, prototipul Altea Freetrack 4×4 Concept, ce prefigurează prima generație Altea Crossover. Modelul va dispune de un sistem de tracțiune integrală permanentă gestionat electronic o adaptare a tehnologiei 4Motion utilizată de Volkswagen. Printre principalele puncte de atracție va fi și propulsia, una din cele mai puternice în segmetul crossover, Altea Freetrack fiind prevăzută cu unitatea pe benzină TFSI de 2.0L și 240 CP aceeași care figurează pe vehiculul sport Leon Cupra. Ceea ce șochează este design-ul, puțin cam departe față stilul consacrat sau cel cu care ne-a obișnuit Seat în ultima perioadă. În cazul acestuia deviza constructorului spaniol, Auto Emocion, nu mai poate fi o etichetă a aspectului inovator și modern, Altea Freetrack 4×4 Concept fiind de fapt o extensie a versiunii Altea hatch, cu anumite modificări specifice unui model de teren, gardă al sol ridicată, suport de protecție pentru baia de ulei a propulsorului și rezervorului. Seat nu a oferit foarte multe detalii tehnice dar a precizat că versiunea de serie a prototipului Altea Freetrack va ajunge în curând pe piața europeană.